IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
SAD i Nemačka zabeležile su najveći rast potrošnje na mobilne video igre.
U prvom kvartalu ove godine globalna potrošnja na mobilne video igre iznosila je oko 120 milijardi dolara, što je 30 odsto više od svih ostalih platformi zajedno. PC gejming nalazi se na drugom mestu, sa ukupnom potrošnjom od 41 milijardu, dok su konzole na trećem mestu sa 39 milijardi dolara. Najmanje se trošilo na video igre za handheld konzole poput Nintendo Switch-a — svega 4 milijarde dolara, navodi novi izveštaj firme App Annie.
Tokom pandemijske, kao i u prvom kvartalu ove godine potražnja za mobilnim video igrama bila je snažna bez naznaka opadanja. Na globalnom nivou u prvom kvartalu 2021. godine, korisnici su nedeljno preuzimali 30 odsto više mobilnih igara, sa preko milijardu igara nedeljno.
Pored toga i PC gejming je zabeležio rast. Od oktobra 2019. do marta 2021. godine, broj svakodnevnih korisnika Steam-a porastao je za 46 odsto na 7,4 miliona, nadmašivši pandemijske nivoe, što je možda pokazatelj da će gejming nastaviti da raste.
Izdavači igara sve više daju prednost mobilnim uređajima kako bi proširili svoju bazu korisnika. Igre sa najboljom zaradom Lineage M, Lords Mobile, Roblox i PUBG Mobile koriste mogućnosti različitih platformi, što donosi dugoročni potencijal za angažovanje i monetizaciju. I u Srbiji je gejming industrija jedna od najperspektivnijih — tokom prošle godine srpska gejming industrija prihodovala je 120 miliona evra i zabeležila rast od 20 odsto. A nedavno je Nordeus, najveća srpska gejming kompanija koja stoji iza Top Eleven, jedne od najuspešnijih domaćih video igara, postala deo američke kompanije Take-Two Interactive.
Izvor: App Annie