IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Ovom akvizicijom Tata Group će dobiti veliku bazu korisnika, kojoj će početi da nudi i svoje proizvode putem ove platforme.
Veliki broj vesti o investicijama i akvizicijama u poslednje vreme dolazi iz e-commerce industrije, što nije neobično s obzirom na trend onlajn kupovine koji se razvio tokom pandemije. Najnovija vest dolazi iz Indije, gde je Tata Group, multinacionalna kompanija koja posluje u više različitih industrija, kupila 68 odsto udela u startapu BigBasket, koji se bavi onlajn prodajom prehrambenih proizvoda.
Tata Group je doneo odluku o kupovini udela u ovom startapu kako bi iskoristio popularnost e-trgovine koju je donela pandemija. Ovom akvizicijom Tata Group će dobiti veliku bazu korisnika, kojoj će početi da nudi i svoje proizvode putem ove platforme. Plan je da se stvori tzv. SupperApp, gde će se svi potrošački proizvodi i usluge, uključujući hranu, namirnice, trajne proizvode za potrošače, nakit, i finansijske usluge, nalaziti na jednoj platformi.
Kao što smo već pisali, Indija je drugo po veličini internet tržište na svetu i predviđa se da će ovo tržište vredeti 639 milijardi dolara do 2030. godine. Tokom februara smo videli dve velike investicije u indijske kompanije koje posluju u oblasti tehnologije i interneta: PharatPe je uzeo 108 miliona dolara, a VerSe Innovations 100 miliona dolara, o čemu smo već pisali na Startit Dnevniku.
Izvor: Times Now