IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Apple pomogao Amazonovom rastu.
Amazonov prihod od reklama je dvostruko veći od zajedničkih prihoda kompanija Snap, Twitter, Roku i Pinterest. Amazonova jedinica „Ostalo”, koja se prvenstveno sastoji od oglašavanja, ali uključuje i prodaju, povećala je prihode za 77 odsto na godišnjem nivou, a u prvom kvartalu ove godine ostvarila je prihode od 6,9 milijardi dolara.
Potezi u industriji poput nedavnih Apple-ovih promena softvera, koje sprečavaju oglašivače da prate aktivnost korisnika radi ciljanog oglašavanja, pospešili su Amazonov rast. Učinak oglasa na veb lokacijama za onlajn trgovinu podstaknuti Amazonovim prometom i neuporedivim uvidom u korisnike pružaju značajnu vrednost za prodavce i brendove.
Zahvaljujući Amazonovoj tehnologiji, obimu, dosegu i povezivanju sa potrošačima, očekuje se da će oglašavanje predstavljati značajan doprinos celokupnom prihodu kompanije za relativno kratko vreme, naveli su analitičari finansijske kompanije Loop Capital.
Amazon je u proteklih 12 meseci ostvario 22,4 milijarde dolara prihoda od oglasa, što je 65 odsto više u odnosu na prošlu godinu, navodi Loop Capital. To je 2,4 puta više od ukupnog zajedničkog prihoda od 9,3 milijarde dolara kompanija Snap, Twitter, Roku i Pinterest.
Izvor: CNBC