Amazonov prihod od reklama dvostruko veći od zajedničkih prihoda Snapa, Twittera, Roku-a i Pinteresta

Apple pomogao Amazonovom rastu.

prenosimo
26/05/2021

Amazonov prihod od reklama je dvostruko veći od zajedničkih prihoda kompanija Snap, Twitter, Roku i Pinterest. Amazonova jedinica „Ostalo”, koja se prvenstveno sastoji od oglašavanja, ali uključuje i prodaju, povećala je prihode za 77 odsto na godišnjem nivou, a u prvom kvartalu ove godine ostvarila je prihode od 6,9 milijardi dolara.

Potezi u industriji poput nedavnih Apple-ovih promena softvera, koje sprečavaju oglašivače da prate aktivnost korisnika radi ciljanog oglašavanja, pospešili su Amazonov rast. Učinak oglasa na veb lokacijama za onlajn trgovinu podstaknuti Amazonovim prometom i neuporedivim uvidom u korisnike pružaju značajnu vrednost za prodavce i brendove.

Zahvaljujući Amazonovoj tehnologiji, obimu, dosegu i povezivanju sa potrošačima, očekuje se da će oglašavanje predstavljati značajan doprinos celokupnom prihodu kompanije za relativno kratko vreme, naveli su analitičari finansijske kompanije Loop Capital.

Amazon je u proteklih 12 meseci ostvario 22,4 milijarde dolara prihoda od oglasa, što je 65 odsto više u odnosu na prošlu godinu, navodi Loop Capital. To je 2,4 puta više od ukupnog zajedničkog prihoda od 9,3 milijarde dolara kompanija Snap, Twitter, Roku i Pinterest.

Izvor: CNBC

UKRATKO
objavljeno 12:51 · 05. avg
Francuski Dataiku, startap koji pomaže preduzećima da razviju projekte veštačke inteligencije podigao novu investiciju od 400 miliona $
objavljeno 13:00 · 03. avg
NCR Corporation akvizira LibertyX, kompaniju koja je pokrenula jedan od prvih maloprodajnih bankomata za bitkoine
objavljeno 17:23 · 02. avg
Square kupuje australijsku platnu kompaniju Afterpay za 29 milijardi $, najveća akvizicija kompanije
objavljeno 15:32 · 02. avg
EU kaznila Amazon sa 746 miliona €, najveća kazna do sada za kršenje zakona o zaštiti podataka
objavljeno 17:05 · 30. jul
Problematičan berzanski debi popularnog Robinhood-a, kompanija zatvorila dan trgovanja sa padom vrednosti akcija od 8 odsto