IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Izveštaj takođe navodi da vreme provedeno na mobilnim uređajima sada premašuje vreme provedeno u gledanju televizije.
Amerikanci su tokom prethodne godine proveli više vremena na TikToku nego u Facebook aplikaciji, navodi novi izveštaj State of Mobile 2021, analitičarkse kompanije App Annie koja pruža pregled ključnih trendova i promena u mobilnim aplikacijama. Amerikanci su mesečno u proseku provodili oko 20 sati na TikToku, na Facebook aplikaciji oko 16, a na Instagramu nešto više od 6 sati. Facebook kao kompanija i dalje dominira na celokupnim listama korišćenja, jer Instagram, Messenger i WhatsApp ostaju u pet najčešče korišćenih aplikacija, u smislu utrošenog vremena.
Pored toga, novi podaci koje je objavio Appfigures ukazuju na to da Facebook-ova aplikacija u poslednjih 12 meseci beleži sve manji broj mesečnih preuzimanja. Aplikacije Facebook i Facebook Lite su u maju prošle godine imali 15 miliona instaliranja nedeljno. Od aprila ove godine, taj broj je sada manji od 11 miliona, što je 23 odsto manje preuzimanja za proteklih godinu dana. U međuvremenu, TikTok je u aprilu imao 52 miliona preuzimanja.
Takođe, eMarketer je ove nedelje izvestio da korisnici koji pripadaju generaciji Z sada koriste TikTok više nego Instagram u SAD-u. Ove godine TikTok će imati 37,3 miliona aktivnih mesečnih korisnika generacije Z u poređenju sa 33,3 miliona koliko ih ima na Instagramu. Snapchat je i dalje vodeći, sa 42 miliona aktivnih mesečnih korisnika ove godine. Međutim, TikTok je u koraku da nadmaši i Snapchat, sa 89,7 miliona ukupnih aktivnih mesečnih korisnika do 2023. godine.
S obzirom na tržišnu dominaciju Facebook-a, uspon TikToka je od posebnog značaja. Facebook je prošle godine uspeo da zaustavi rast Snapchat-a (replicirajući Stories) i pobedio je razne druge konkurente. Ali TikTok nastavlja da raste uprkos nedavnim zabranama, pravnim izazovima i istragama.
Izvor: Social Media Today, Tech Crunch