IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Microsoft je postao suosnivač Content Provenance and Authenticity (C2PA) fondacije.
Microsoft se pridružio američkim i evropskim izdavačima koji se zalažu za australijski model arbitraže, gde se izdavačima omogućuje da pregovaraju sa platformama o nadoknadi za sadržaj koji društvene mreže prenose dalje.
Novi evropski zakoni o zaštiti autorskih prava predviđaju da društvene mreže i pretraživači dele prihode sa organizacijama čiji sadržaj prikazuju. Evropski zvaničnici i Microsoft zalažu se za dodatne regulative koji bi im omogućli zvanične zakonske mehanizme za pregovaranje o nadoknadi.
Microsoft je postao suosnivač Content Provenance and Authenticity (C2PA) fondacije, zajedno uz Adobe, Arm, BBC, Intel, i Truepic. Cilj projekta je da reaguje na dezinformacije i prevare na internetu putem razvoja tehničkih standarda za potvrđivanje izvora i porekla medijskog sadržaja.
Najavljene promene i inicijative, ukoliko dobiju maha, znatno će promeniti karakter gotovo svih onlajn medija.
Izvor: CNN Business