IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Svega 18 odsto vlasnika PS1 konzole bile su žene.
U okviru prezentacije investitorima, Sony je prikazao statistike koje su pokazale da žene čine 41 odsto vlasnika PS4 i PS5 konzola. Od prvog PlayStation-a, pa do današnje nove generacije, broj žena i devojaka koje poseduju PlayStation konzolu porastao je za 23 odsto.
Rast broja žena u gejmingu postaje očigledniji poslednjih godina. Iako se obično smatra da je gejming „muški hobi”, žene sve više uživaju u video igrama, pa su tako tokom prošle godine žene u SAD-u činile 41 odsto gejmerske populacije.
Dodatni demografski podaci otkrivaju da je starosna grupa koja je činila najveći deo vlasnika PS1 sada grupa igrača koji čine najveći deo vlasnika PS4 i PS5 konzola. Drugim rečima, obožavaoci prve konzole ostaju verni brendu. Što se tiče vlasništva po regionima, PlayStation je zabeležio širenje van Severne Amerike, Evrope i Japana na tržišta poput Južne Amerike, Afrike i Centralne Azije. Bilo da se govori o polu, starosti ili geografiji, statistika daje jasnu sliku da Sony nastavlja da se širi.
Iako izveštaj ne predstavlja potpuno iznenađenje, ohrabrujuće je videti statistiku jedne od najvećih gejming kompanija koja podržava novonastalu sliku visokog angažmana žena u gejmingu. Iako industrija u celini još uvek mora da pređe dug put u pogledu pozitivne zastupljenosti svih polova, predstavljeni podaci pokazuju da je postignut napredak.
Izvor: The Gamer