IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Selz se fokusira na proizvode i usluge koje omogućavaju preduzetnicima da na lak način upravljaju e-commerce veb stranicom i obrađuju uplate.
Prethodna godina je donela nove trendove u onlajn kupovini, a kompanije iz ove industrije su videle potencijal u razvijanju poslovnog modela koji omogućava manjim trgovcima da prodaju svoje proizvode putem onlajn platformi. Kanadski Shopify je zabeležio izuzetan uspeh u ovoj oblasti, ali smo takođe primetili da i Amazon, najveće onlajn tržište na svetu, ne zaostaje kada je ovaj model u pitanju. Kako bi nastavio da širi svoje usluge za nezavisne prodavce, Amazon je doneo odluku da kupi Selz, startap koji omogućava preduzetnicima da trguju putem onlajn platforme.
Selz se fokusira na proizvode i usluge koje omogućavaju preduzetnicima da na lak način upravljaju e-commerce veb stranicom i obrađuju uplate. Ova vrsta usluga je postala popularna tokom prethodnog perioda kada su ljudi masovno krenuli da kupuju putem interneta, a sve više ljudi započinjalo onlajn biznise. Lider na tržištu koje nudi usluge za nezavisne prodavce je Shopify, čiji su se prihodi u povećali za 96 odsto u trećem kvartalu 2020. i čija ukupna vrednost trenutno iznosi 177 milijardi dolara.
Nezavisni prodavci omogućavaju Amazonu da na svom tržištu, pored toga što prodaje svoje proizvode, ponudi kupcima širok izbor raznih drugih proizvoda. Prihodi od nezavisnih trgovaca su porasli tokom prethodne godine, i u poslednjem kvartalu 2020. godine iznosili su 27,3 milijarde dolara, što je 21 odsto ukupnih prihoda koje Amazon ostvaruje.
Tokom prethodne godine pojavio se veliki broj startapa koji okupljaju male e-trgovce, koji uglavnom prodaju robu na platformama kao što je Amazon, sa ciljem da koordinišu njihov rad i povećaju efektivnost poslovanja. O ovom trendu smo već pisali na Startit Dnevniku, kada su prošle nedelje dve startapa iz ove oblasti — Branded Group i Thrasio, uzele značajne investicije.
Izvor: GeekWire