Prijavi se na dnevni bilten 👉

Ova funkcionalnost će uskoro biti dostupna

Petak 23. april
RS 27.81% · SAD 40.6% · EU 20.36%
Procenat vakcinisanog stanovništva prema poslednjim informacijama

$

97.7

Д

117.6

Д

Ƀ

49948.59$

CE

13:49 Central European Time: Beograd, Berlin, Pariz

ET

07:49 Eastern Time: Njujork, Boston, Majami

PT

04:49 Pacific Time: San Francisko, Los Anđeles, Sijetl

CS

19:49 China Standard Time: Peking, Šangaj, Singapur

CE

13:49 Central European Time: Beograd, Berlin, Pariz

ET

07:49 Eastern Time: Njujork, Boston, Majami

PT

04:49 Pacific Time: San Francisko, Los Anđeles, Sijetl

CS

19:49 China Standard Time: Peking, Šangaj, Singapur

$

97.7

Д

117.6

Д

Ƀ

49948.59$

RS 27.81% · SAD 40.6% · EU 20.36%
Procenat vakcinisanog stanovništva prema poslednjim informacijama
Pet 23. apr


Novi podaci Nielsen-a pokazuju smanjeno poverenje potrošača, rast vrednosne prodaje

Potrošači u regionu manje optimistični i manje poverljivi u odnosu na prethodnu godinu.

prenosimo
02/03/2021

U okviru Nielsen Shopper Trends studije za 2020. godinu objavljen je niz interesantnih podataka o potrošačkim trendovima u Srbiji i regionu.

Prema podacima istraživanja, indeks poverenja potrošača značajno je opao u odnosu na isti kvartal 2019. godine — u Evropi je sa 87 opao na 74, a u Srbiji je dostigao najnižu vrednost od 70. Slično je i u Hrvatskoj (64) i Sloveniji (67), gde se svuda beleži opadanje i pesimističan stav.

U Srbiji je briga za zdravlje porasla sa 27 na 38 odsto, i ekonomija (sa 15 na 30 odsto).

Prosečan srpski potrošač u 2020. godini izdvajao je mesečno oko 255 evra za hranu i ostale kućne potrepštine, od toga 54 odsto na svežu hranu.

Potrošači su u 2020. glavne nabavke najčešće obavljali jednom mesečno (40%) i nedeljno (34%), što je više nego prethodne godine, ali je opala učestalost dodatnih kupovina. Želja za posetom novim prodavnicama u 2020. slična je kao i prethodne godine.

Čak 67% potrošača pravi spisak za kupovinu pre odlaska u prodavnicu, a zabeležen je i porast udela privatnih robnih marki (sa 6,3 na 6,6 odsto).

Najveći rast vrednosne prodaje zabeležile su velike i srednje prodavnice, u svim regionima, najviše u jugoistočnoj Srbiji a najmanje u zapadnoj Srbiji.

Izvor: marketingmreza.rs

UKRATKO
objavljeno 14:46 · 22. apr
Besplatan onlajn program za preduzetnice o uzimanju investicija za startape 
objavljeno 11:54 · 22. apr
Otvorene javne konsultacije o razvoju srpskog startap ekosistema
objavljeno 17:08 · 16. apr
Kupovina preko interneta porasla za 58% u odnosu na 2020. 
objavljeno 12:05 · 16. apr
Algoritamska umetnost: novi besplatan kurs na net.kabinetu 
objavljeno 16:21 · 06. apr
U Beogradu se organizuje deseta po redu SEETEST konferencija
Predstavljamo poslodavca

SAP

SAP je globalni lider koji se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje

SAP se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje. Preko 4.800 organizacija u svim industrijama oslanjaju se na SAP rešenja u optimizaciji lead to money procesa, kako bi sklopili više dogovora za više novca, u rekordnom roku.

Godišnji budžet za lični razvoj
Super radni prostor
Parking
Sportske aktivnosti
Privatno zdravstveno osiguranje (i za članove porodice)
Regularno radno vreme za dobar work-life balans
Timska okupljanja (doručak ponedeljkom i pivo petkom)
ČITAJ JOŠ

Unesite termine za pretragu