IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
iHearMedia već neko vreme radi na proširenju svog digitalnog, striming i on-demand poslovanja, a u oblast podkasta je ušao još 2018. godine akvizicijom kompanije Stuff Media LLC.
Pandemija je onemogućila mnoge oblike zabave u fizičkom svetu, ali je zato doprinela razvoju zabave na internetu, pa je veliki broj onlajn platformi za muziku i druge vidove zabave zabeležio uspeh tokom prethodne godine. Popularnost su posebno dostigli podkasti, što nam potvrđuje i vest da je iHearMedia, najveći radio u SAD-u, odlučio da kupi Triton Digital kako bi dodatno proširio poslovanje u ovoj oblasti.
iHearMedia već neko vreme radi na proširenju svog digitalnog, striming i on-demand poslovanja, a u oblast podkasta je ušao još 2018. godine akvizicijom kompanije Stuff Media LLC.
Triton Digital pruža izdavačima reklamnu infrastrukturu i alate za merenje i distribuciju digitalnih audio tokova i podkasta, istovremeno dinamički ubacujući oglase na osnovu praćenje publike. Takođe, upravlja tržištem za kupovinu i prodaju digitalnih oglasa koristeći automatizovanu tehnologiju, što će pomoći iHearMedia da proširi ponudu i na više manjih kupaca oglasa.
Podkasti su postali popularni u prethodnih par godina, a kao razlog tome mnoge radio i striming kompanije odlučuju da dodatno ulažu u njih. Tokom 2021. godine predviđa se da će prihodi od reklama tokom podkasta premašiti milijardu dolara, što je porast od 35 odsto u odnosu na 2020. godinu.
Izvori: The Wall Street Journal, Radio World