Ova funkcionalnost će uskoro biti dostupna

Ponedeljak 2. avgust
RS 41.65% · SAD 57.1% · EU 59.14%
Procenat vakcinisanog stanovništva prema poslednjim informacijama

$

99

Д

117.6

Д

Ƀ

39730.72$

CE

07:12 Central European Time: Beograd, Berlin, Pariz

ET

01:12 Eastern Time: Njujork, Boston, Majami

PT

22:12 Pacific Time: San Francisko, Los Anđeles, Sijetl

CS

13:12 China Standard Time: Peking, Šangaj, Singapur

CE

07:12 Central European Time: Beograd, Berlin, Pariz

ET

01:12 Eastern Time: Njujork, Boston, Majami

PT

22:12 Pacific Time: San Francisko, Los Anđeles, Sijetl

CS

13:12 China Standard Time: Peking, Šangaj, Singapur

$

99

Д

117.6

Д

Ƀ

39730.72$

RS 41.65% · SAD 57.1% · EU 59.14%
Procenat vakcinisanog stanovništva prema poslednjim informacijama
Pon 2. avg


Flipkart uzeo investiciju od 3,6 milijardi $, jedna od najvećih investicija za neki indijski startap

Startap sa sedištem u Bangaloru takmiči se sa Amazonom u Indiji.

prenosimo
12/07/2021

Flipkart, indijski startap za onlajn trgovinu, uzeo je novu investiciju od 3,6 milijardi dolara, u onome što se smatra poslednjom rundom finansiranja pred izlazak na berzu. Kompanija sada vredi 37,6 milijardi dolara, a planira inicijalnu javnu ponudu (IPO) već početkom naredne godine. 

Novu rundu finansiranja, verovatno najveću za bilo koji indijski startap, vodile su firme GIC, CPP Investments, SoftBank Vision Fund 2 i Walmart. Pored njih, učestvovali su i DisruptAD, Qatar Investment Authority, Khazanah Nasional Berhad, Tencent, Willoughby Capital, Antara Capital, Franklin Templeton i Tiger Global.

Firma sa sedištem u Bangaloru takmiči se sa Amazonom u Indiji. Američki tehnološki gigant uložio je preko 6,5 milijardi dolara na tržište Južne Azije. Obe kompanije se bore da agresivno prošire svoje poslovanje u Indiji, gde fizičke prodavnice i dalje čine veliku većinu maloprodaje. Očekuje se da će obe kompanije biti ozbiljno pogođene novim indijskim pravilima o onlajn trgovini.

Pravila nalažu da firmama za e-trgovinu ne bi trebalo da bude dozvoljeno da održavaju brzu prodaju (tzv. flash sales) u Indiji. Ovakve prodaje, slične „Crnom petku” i „Cyber ponedeljku” u SAD-u, veoma su popularne tokom praznične sezone u zemlji. Tokom brze prodaje kompanije za e-trgovinu tradicionalno beleže najveće skokove u porudžbinama kupaca, jer brendovi nude velike popuste na svoje proizvode. Ukoliko predlog bude odobren, može naštetiti budućim izgledima Amazona i Flipkarta na drugom po veličini svetskom tržištu.

Izvor: Tech Crunch

UKRATKO
objavljeno 17:05 · 30. jul
Problematičan berzanski debi popularnog Robinhood-a, kompanija zatvorila dan trgovanja sa padom vrednosti akcija od 8 odsto
objavljeno 11:46 · 29. jul
Adecco Group akvizira AKKA Technologies za 2,4 milijarde $, najveća akvizicija u 25-godišnjoj istoriji švajcarske kadrovske kompanije
objavljeno 13:20 · 27. jul
Tesla ostvarila preko milijardu $ prihoda u drugom kvartalu, uprkos pandemiji zabeležila osmo uzastopno profitabilno tromesečje
objavljeno 15:52 · 26. jul
Uber Freight akvizira Transplace, kompaniju koja razvija špediterski softver, za 2,25 milijarde $
objavljeno 13:00 · 22. jul
Salesforce zvanično akvizirao Slack za 27,7 milijardi $
Predstavljamo poslodavca
ČITAJ JOŠ