Ova funkcionalnost će uskoro biti dostupna

Subota 27. februar
RS 14.05% · SAD 19.19% · EU 5.96%
Procenat vakcinisanog stanovništva prema poslednjim informacijama

$

96.7

Д

117.6

Д

Ƀ

47211.55$

CE

08:59 Central European Time: Beograd, Berlin, Pariz

ET

02:59 Eastern Time: Njujork, Boston, Majami

PT

23:59 Pacific Time: San Francisko, Los Anđeles, Sijetl

CS

15:59 China Standard Time: Peking, Šangaj, Singapur

CE

08:59 Central European Time: Beograd, Berlin, Pariz

ET

02:59 Eastern Time: Njujork, Boston, Majami

PT

23:59 Pacific Time: San Francisko, Los Anđeles, Sijetl

CS

15:59 China Standard Time: Peking, Šangaj, Singapur

$

96.7

Д

117.6

Д

Ƀ

47211.55$

RS 14.05% · SAD 19.19% · EU 5.96%
Procenat vakcinisanog stanovništva prema poslednjim informacijama
Sub 27. feb


„Community group buying” trend se nastavlja u Kini — Xingsheng, aplikacija za kupovinu namirnica na veliko uzela investiciju od $2 milijarde

Xingsheng isporučuje onlajn porudžbine na veliko iz prodavnica koje se nalaze u lokalnoj zajednici i tako kupci mogu zajedno da naruče prehrambene proizvode i da ostvare popust.

prenosimo
23/02/2021

Da je onlajn kupovina prehrambenih namirnica postala popularna širom sveta potvrđuje i vest da je kineska aplikacija za kupovinu namirnica na veliko, Xingsheng, uzela investiciju od 2 milijarde dolara i dostigla ukupnu vrednost od 6 milijardi dolara. Glavni investitori su investiciona kompanija Sequoia Capital China i kineska internet i gejming kompanija Tencent Holdings.

Xingsheng isporučuje onlajn porudžbine na veliko iz prodavnica koje se nalaze u lokalnoj zajednici. Na ovaj način, kupci mogu zajedno da naruče prehrambene proizvode i da ostvare popust. Xingsheng je dostigao veliki uspeh tokom 2020. godine, kada je onlajn kupovina procvetala. Prema rečima kompanije, Xingsheng dostavlja preko osam miliona porudžbina dnevno, u 13 provincija Kine.

Kupovina u zajednici (community group buying) je najnoviji trend e-trgovine koji je pogodio Kinu. Ovaj model funkcioniše tako što neko iz lokalne zajednice sakupi sve porudžbine putem onlajn platforme (uglavnom WeChat grupe), i zatim se naručuje „na veliko”, ostvarujuću popust. Namirnice se dostavljaju do osobe koja je naručila, a zatim ostali ljudi iz zajednice preuzimaju od njega. Međutim, konkurencija među tehnološkim kompanijama koje omogućavaju ovu vrstu trgovine bi mogla dovesti do proizvoda niskog kvaliteta i potencijalne prevare, pa su u decembru regulatorne organizacije u Kini poručile da će pooštriti zakone u ovoj oblasti, poručujući tehnološkim kompanijama da prestanu da koriste nerazumno niske cene kako bi se takmičili za udeo na tržištu.

Izvori: Reuters, Community group buying

UKRATKO
objavljeno 17:42 · 26. feb
Coinbase izlazi na berzu
objavljeno 17:38 · 26. feb
Veštačka inteligencija pomaže u prijavljivanju sive ekonomije
objavljeno 14:14 · 26. feb
Twitch uklonio Amazonove oglase
objavljeno 18:32 · 25. feb
Tri srpska startapa uskoro u Kini
objavljeno 17:43 · 25. feb
Od jula se ukida roming na Zapadnom Balkanu
Predstavljamo poslodavca
ČITAJ JOŠ

Unesite termine za pretragu