Google, Facebook, Amazon i Slack se ne vraćaju u kancelarije pre jeseni

Dok vlasti popuštaju mere, u Silicijumskoj dolini se rok za vraćanje u kancelarije produžava i do kraja godine. 

Tehnološke kompanije su među prvima svoje zaposlene poslale kućama, mnogo pre nego što su to vlasti naložile. Ukoliko se na osnovu poteza najvećih može zaključiti, biće i poslednje koje će svoje kancelarije ponovo otvoriti. Tako Google umesto 1. juna, kako je prethodno najavljeno, svoje zaposlene vraća tek krajem godine, piše The Information.   

Facebook daje zaposlenima da odluče

Kako kaže izvršni direktor Sandar Pičai, oni zaposleni čiji rad zahteva boravak u kancelariji biće vraćeni u junu ili julu uz povećane mere predostrožnosti. Google nije jedini. Sličnu odluku je doneo i Facebook, ali će njihovi zaposleni sami moći da odaberu da rade od kuće do kraja godine. 

Slack se vraća u septembru, Amazon mesec dana kasnije

Amazon je rekao da će od kuće raditi do oktobra, ako ne računamo hiljade zaposlenih u magacinima, čiji je broj porastao tokom pandemije. Zaposleni u kompaniji Slack se u kancelarije vraćaju u septembru, a do tada pauze i druženja mogu da imaju u ekstenziji svoje aplikacije.  

Stručnjaci ukazuju da su upravo potezi kompanija iz Silicijumske doline verovatno sprečili drastičnije posledice u okolini San Franciska, piše Forbes. Njihovo postupanje s početka marta se na neki način ponavlja. Tada su bili obazrivi i preduzeli su mere pre nego što su zvanično donete. Sada kada većina država ublažava mere i život se polako vraća u normalu, čelnici IT kompanija pažljivo razmatraju i odlažu uklanjanje mera. 

Pročitaj i: 

Uticaj pandemije na najbogatijeg čoveka na svetu: Džef Bezos se vratio u operativu Amazona

Kako saznajemo iz nezvaničnih razgovora, IT kompanije s velikim brojem zaposlenih u Srbiji razmišljaju da učine isto, dok pet s kojima smo pričali razmatra različite načine povratka u kancelarije

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Petar Paunović

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu