https://twitter.com/culturaltutor/status/1587171308755996672?s=46&t=qj5loc-68BKY35v93NTbzw
https://twitter.com/culturaltutor/status/1587171308755996672?s=46&t=qj5loc-68BKY35v93NTbzw
https://twitter.com/culturaltutor/status/1587171308755996672?s=46&t=qj5loc-68BKY35v93NTbzw
Autorka je Džuli Džou, čuvena po svom radu u Facebooku, gde je bila prva praktikantkinja i kasnije postala VP producta i dizajna, i po esejima na te teme. Članak je bio ovde ranije, preporuka za svakoga ko se bavi product-om kao smernica za rad na sebi, kao priprema za intervjuisanje novih product kolega… Hajlajti iz
Nije product članak ali je kul priča o dizajniranju proizvoda, iskustva, problemu i rešenju. Autor članka smatra, i ima neke podatke, da korišćenje telefona tokom zajedničkog obroka podriva srž vrednosti tog iskustva — ljudski kontakt. Digitalni meniji su stoga trend koji bi to pogoršao. Napisano je malo kao rant, ali svakako interesantno In the 2018
da li je neko koristio figmu za print? konkretno stvari tipa brošura, priručnika
Basic, ali mislim da će nekima značiti https://twitter.com/nitishkmrk/status/1586984831212478465
Rožnjača, zenica, sudovnjača, staklasto telo, milorad dodik… Vitalni delova oka našeg i kako utiču na percepciju boja. Ako ste u fazonu “ne želim da čitam jesi normalan zašto ovo nijy tiktok klip” ima i slajdere da se poigraju deca. Živi bili pa videli. Koji pun – pakao.
https://www.linkedin.com/posts/ryantakesoff_linkedin-family-for-8-yrs-i-stayed-low-activity-6991877665943134208-d8QC?utm_source=share&utm_medium=member_ios
kontam da sam late in the game sa takvim alatima, ali mi je skoro trebao logo za nešto što mi nije bilo previše bitno i oko čega mi se nije mnogo cimalo, pa sam pogledao nekoliko generatora logoa, neki su mi bili malo shitty, neki prekomplikovani, dobio sam neočekivano dobar rezultat od https://www.logology.co/autput bio pdf sa
https://tokens.layoutit.com/
Basic yet evergreen, kratko i jasno, sa primerima objašnjenjo gde kako najbolje primenjivati ovu metriku za merenje uspeha proizvoda. Ovaj app je trenutno na ~27%; ako neko ima iskustvo kako je primenjivao metriku bacite ispod.