Kako i za šta (ne)koristiti DAU/MAU

https://andrewchen.com/dau-mau-is-an-important-met... link-img
avatar
Vukašin
✶ pre 337 dana ✚ pre 339 dana
Founder at Tesla Nation, Startit

Basic yet evergreen, kratko i jasno, sa primerima objašnjenjo gde kako najbolje primenjivati ovu metriku za merenje uspeha proizvoda.

Ovaj app je trenutno na ~27%; ako neko ima iskustvo kako je primenjivao metriku bacite ispod.

6

DISKUSIJA

Zanimljiv diagram. Da jako je cesto da se ljudi u industriji gadjaju ovim metrikama. Mnogo je bitno razumeti problem koji se resava i koja je prirodna frekvenca pojave problem koji se resava. ta frekvenca ce uvek najbolje odrediti metriku za engagment/retention. Jer ako je AirBnb primer koji se koristi par puta godisnje, nema smisla juriti DAU, pa cak ni MAU za guest-a. Dok za hosta ima smisla juriti verovatno WAU, jer cesce mora da odgovara na poruke guest-ova,

Meni su jako interesantne strategije za proizvode ciji je frequency jako nizak i upadaju u donje kvadrate, kako ih prebaciti u gornje. Jer proizvodi koji se koriste jednom ili par puta godinje imaju tendenciju da useri zaborave uopste na proizvod pa cak i kada dodje do problema koji taj proizvod resava useri nemauj naviku da ga koriste. Dobar primer je Credit Karma, ciji je inicijalan use case resavanje poreza koji se javlja jednom godisnje. Oni su dodali credit monitoring koji se radi jednom mesecno ili u dva meseca. Tako su povecali frekvenciju koriscenja i razvili naviku user-ima da cesce posecuju app.

1

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


99
6
avatar Nevenka pre 20 dana
1
avatar Ivana pre 27 dana
1
avatar Marko pre 39 dana
4
avatar Daniela pre 83 dana
6
12
avatar Nikola pre 84 dana
13
4
avatar Vukašin pre 99 dana
5
avatar Vukašin pre 120 dana
2
avatar Vukašin pre 137 dana
21
avatar Vukašin pre 137 dana
4
avatar Djordje pre 140 dana