Basic yet evergreen, kratko i jasno, sa primerima objašnjenjo gde kako najbolje primenjivati ovu metriku za merenje uspeha proizvoda.
Ovaj app je trenutno na ~27%; ako neko ima iskustvo kako je primenjivao metriku bacite ispod.
Zanimljiv diagram. Da jako je cesto da se ljudi u industriji gadjaju ovim metrikama. Mnogo je bitno razumeti problem koji se resava i koja je prirodna frekvenca pojave problem koji se resava. ta frekvenca ce uvek najbolje odrediti metriku za engagment/retention. Jer ako je AirBnb primer koji se koristi par puta godisnje, nema smisla juriti DAU, pa cak ni MAU za guest-a. Dok za hosta ima smisla juriti verovatno WAU, jer cesce mora da odgovara na poruke guest-ova,
Meni su jako interesantne strategije za proizvode ciji je frequency jako nizak i upadaju u donje kvadrate, kako ih prebaciti u gornje. Jer proizvodi koji se koriste jednom ili par puta godinje imaju tendenciju da useri zaborave uopste na proizvod pa cak i kada dodje do problema koji taj proizvod resava useri nemauj naviku da ga koriste. Dobar primer je Credit Karma, ciji je inicijalan use case resavanje poreza koji se javlja jednom godisnje. Oni su dodali credit monitoring koji se radi jednom mesecno ili u dva meseca. Tako su povecali frekvenciju koriscenja i razvili naviku user-ima da cesce posecuju app.