Beogradski Boostowski pomoću savršenog menadžera prodaje pobednik ovogodišnjeg Spark.me takmičenja

Šesti put zaredom, pobednička ekipa na Spark.me takmičenju dolazi iz Srbije.

Sanja Vatić - 1. Jun, 2019.

Beogradski Boostowski pobednik je ovogodišnjeg Spark.me startap takmičenja, koje se održalo po šesti put u sklopu Spark.me konferencije, ali ovog puta u Porto Montenegru.

Kao i prethodnih godina i ove je nagrada za pobedničku ekipu plaćeni put do San Franciska, gde im je omogućeno izlagačko učešće na oktobarskoj konferenciji TechCrunch Disrupt 2019, jednoj od najpoznatijih i najposećenijih startap konferencija na svetu.

Aplikacija Boostowski namenjena je onima koji upravljaju maloprodajom i predstavlja „savršenog menadžera prodaje”. Ovaj startap targetira problem menadžera koji zbog svakodnevnih operativnih zadataka ne stižu da se bave postizanjem ciljeva i obezbeđivanjem profitabilnosti. Da bi im pomogao u tome, Boostowski aplikacija na dnevnom nivou postavlja ciljeve u KPI-jevima, daje povratnu informaciju zaposlenima, trenira ih i koriguje, proverava stečeno znanje i motiviše ih putem gejmifikacije i nagrađivanja.

Boostowski je do sada peta ekipa iz Srbije koja je osvojila prvo mesto na Spark.me takmičenju. Prethodne su bile CouchCoach, TruckTrack, FishingBooker, Coprix i DryTools. Osim toga, Boostowski je četvrti od šest domaćih startapa koji je odneo pobedu na ovom takmičenju, a da je prethodno bio deo Startap Akademije (prošle godine je podelio nagradni fond sa startapom Matchday Stickers).