Tickera, tiketing sistem baziran na Wordpressu i iPhoneu, danas kreće sa radom

Danas zvanično kreće sa radom Tickera, novosadski startap koji olakšava život i štedi novac organizatorima dogadjaja. Ovu kompaniju i njihov tiketing sistem, baziran na WordPress plaginu i iPhone aplikaciji, smo nedavno predstavili prikazom i intervjuom sa jednim od osnivača, Sinišom Komlenićem. Postoji nemali broj sistema za prodaju karata onlajn a neki od najpoznatijih su Eventbrite

Vukašin Stojkov
26/07/2012

Danas zvanično kreće sa radom Tickera, novosadski startap koji olakšava život i štedi novac organizatorima dogadjaja. Ovu kompaniju i njihov tiketing sistem, baziran na WordPress plaginu i iPhone aplikaciji, smo nedavno predstavili prikazom i intervjuom sa jednim od osnivača, Sinišom Komlenićem.

Postoji nemali broj sistema za prodaju karata onlajn a neki od najpoznatijih su Eventbrite i Amiando. Tiketing sistemi su ujedno i više nego solidan biznis — primera radi Eventbrite je do danas primio blizu 80 miliona dolara investicija, a investitori uključuju poznate firme kao što je Sequoia Capital. Sa svoje strane, Amiando, koji smo koristili za prodaju karata za How to Web i StartupStandup konferencije, je pre dve godine kupljen za blizu 14 miliona dolara.

Ono što razlikuje Tikeru od ovih i sličnih sistema je to što je upitanju proizvod koji se plaća jednokratno, umesto da uzima provizije od karata koje se prodaju. Ovakav model pruža prostor za velike uštede organizatorima koji prodaju veliki broj (skupih) karata, a naročito ukoliko organizuju više dogadjaja godišnje. Sličan model naplate ima i dobro poznati activeCollab, proizvod firme A51 koja takodje dolazi iz Novog Sada, i taj model se njima do sada pokazao kao dobar izbor.

Licence dolaze u dve varijante – 149$ za licencu za jedan domen i 249$ za neograničenu upotrebu. Da se podsetimo, proizvod se sastoji od plagina za WordPress koji omogućava formiranje i prodaju karata i iOS aplikacije kojom se obavlja čekiranje učesnika dogadjaja na licu mesta.

Izbor WordPressa kao platforme za sistem je vrlo interesantan — već smo pisali koliko je popularan i rasprostranjen ovaj CMS, preko 70 miliona sajtova širom sveta je bazirano na njemu. Nije stoga slučajno i da je nemali broj sajtova konferencija i dogadjaja upravo na WordPressu — pored naših HowToWeb i StartupStandupa, tu su i svetski poznati TechCrunch Disrupt, Dublin/London Web Summit. Imajući ovo na umu vidimo bolje dobar potencijal Tickerinog rešenja.

Do sada Tickera nije imala beta testera ali se tokom prethodnog perioda preko splash strane prijavilo 750 zainteresovanih ljudi, neki od kojih kontaktiraju tim čekajući lansiranje kako bi kupili proizvod. Promocija će u prvom periodu ići preko blogova sa kojima je dogovoren prikaz proizvoda, a u Tickeri se nadaju da bi do kraja godine mogli prodati 500 licenci.

Pored licenci korisnicima ovog sistema će na raspolaganju biti i plagini koji će se dodatno naplaćivati, kao što su affiliate sistem, štampanje bedževa za učesnike, prodaja karata na licu mesta preko iPad aplikacije, napredne statistike, prodaja i promocija na Facebooku i mnoge druge. Na raspolaganju će im biti i premijum teme, prva od kojih je Themetick.

Sajt Tickere i više informacija o sistemu možete videti ovde, naš prethodni članak o ovom startapu je na ovom linku, a nadamo se da ćete u skoroj budućnosti kartu za neki naš dogadjaj kupiti upravo koristeći ovaj sistem.

Vukašin Stojkov

Objavio/la članak.

četvrtak, 26. Jul, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije