Novosadski Clockify stigao do 160.000 aktivnih korisnika — rast od 400% u poslednjem kvartalu

Domaći alat za time tracking od samog lansiranja beleži veliki rast.

Nevenka Rangelov
15/10/2018

Clockify, besplatni klon Toggla, stigao je do 160.000 aktivnih korisnika, nešto više od godinu dana nakon lansiranja. Proizvod novosadskog provajdera softverskih usluga, COING, od samog lansiranja beleži veliki rast. U prvih pet dana ovaj alat za praćenje vremena (time tracking) stigao je do 17.000 korisnika, a između drugog i trećeg kvartala ove godine, broj korisnika je porastao 400%. Direktor kompanije Nenad Milanović, objašnjava detalje iza ovog rasta.

Prošle nedelje smo svakog radnog dana prosečno dodavali oko 1400 korisnika na Clockify cloud servisu. Svake nedelje imamo sve veći broj registracija.

Trošimo nula dinara na reklame. Sve je organic. Najviše korisnika dolazi direktno na URL što govori da imamo dobre preporuke.

Vrednost koju nudimo trenutno nema konkurenciju na internetu. Besplatna cloud edicija Clockify nudi mnogo više nego mnogi slični, plaćeni servisi.

Među velikim brojem time tracking alata, domaća verzija se istakla velikim brojem besplatnih funkcionalnosti kao i stalnim osluškivanjem potreba korisnika i razvojem proizvoda u skladu sa njihovim fidbekom. Na njihov veliki rast odreagovao je i Toggl.

Čuli smo informacije da su nekoliko puta obarali cene i nudili popuste. Manje obraćamo pažnju na konkurentne dok primarno slušamo korisnike. Ono što najveći broj korisnika traži to je ono što prvo isporučimo.

Neprestano dodajemo nove funkcionalnosti. Od lansiranja prošle godine smo pokrili obe mobilne platforme, sve tri mainstream desktop platforme i napravili više od 100 integracija sa drugim alatima kroz Clockify Chrome ekstenziju.

Clockify cloud je kao i u trenutku lansiranja ostao potpuno besplatan, a kada je u pitanju monetizacija, domaći tim se ugledao na pristup koji u tom pogledu ima Trello.

Trello nam je poslužio kao inspiracija gde svakog korisnika koji poziva druge korisnike na platformu nagradimo sa dodatnim funkcionalnostima bez naknade. Ukoliko korisnik nema vremena da poziva druge korisnike ima opciju da plati te dodatne funkcionalisti. Glavni izvor prihoda nam je self hosted edicija za enterprise klijente.

Iako su trenutno na putu između usluga i proizvoda, kako kaže Nenad, nemaju plan da gase svoj servisni biznis.

Deluje da nećemo nikada ubiti naš servisni biznis jer smo sada u mnogo boljoj poziciji da nudimo pakete specijalizovanih rešenja umesto klasičnog konsaltinga/outsorsinga i ostvarimo viši profit.

Nevenka Rangelov

Objavio/la članak.

ponedeljak, 15. Oktobar, 2018.

IT Industrija

🔥 Najčitanije