Nakon velikog zaokreta Loyalis želi da oživi programe odanosti mušterija

Loyalis je mladi beogradski startap osnovan od strane iskusnog tima i predstavlja platformu za brzo i pristupačno pokretanje programa lojalnosti za spektar različitih biznisa. Loyalis su osnovali Rade Joksimović, u široj zajednici poznat kao čovek koji je za godinu i po dana izgradio kompaniju i prodao je za šestocifren izos i Boban Karišik koji je radio u

Zoja Kukić
11/03/2014

Loyalis je mladi beogradski startap osnovan od strane iskusnog tima i predstavlja platformu za brzo i pristupačno pokretanje programa lojalnosti za spektar različitih biznisa.

Loyalis su osnovali Rade Joksimović, u široj zajednici poznat kao čovek koji je za godinu i po dana izgradio kompaniju i prodao je za šestocifren izos i Boban Karišik koji je radio u Silicijumskoj dolini, Britaniji i Emiratima.

Ovaj tim smo predstavili prošle godine kada smo pisali o EarnCouponu, startapu sa prošlogodišnje Startap Akademije koji je između ostalog pičovao i na Mini Seedcampu u Beogradu. U jednom trenutku momci su procenili da EarnCoupon nema prespektivu kakvu žele i odlučili da naprave zaokret, kako je i nastao Loyalis.

radeIako je Earn Coupon generisao novac i imao zadovoljne klijente, pokušali smo da sagledamo veliku sliku i shvatili da to nije projekat na kom želimo da uložimo 100% sebe naredne 4 godine. Razlog je što je retention rate na takvom biznis modelu jako mali – neko iskoristi EarnCoupon za promociju i nakon par meseci prestane da ga koristi.

Jednostavno CLV (customer lifetime value) nije dovoljno visok da opravda CAC (customer acquisition cost). Samim tim je jako teško skalirati takav biznis. Konstantno bi morali da radimo akviziciju korisnika, a oni bi posle par meseci prestajali da koriste – situacija u kojoj ne želite da budete na duge staze. – Rade Joksimović, osnivač

Alat za zadržavanje postojećih mušterija

Loyalis se može posmatrati kao deo tehnologije EarnCoupona upakovan u mnogo veći proizvod, s tim što fokus nije više samo na Word of Mouth promociji, već se odnosi na vođenje kompletnog programa lojalnosti za različite biznise.

popup

Program lojalnosti trebalo bi da budu deo marketinga svake kompanije, a bave se podsticanjem korisnika da ostanu verni proizvodu ili brendu. Ideja je da se kupovine i drugi oblici kojim korisnici pokazuju lojalnost proizvodu nagrađuju – popustima, poklonima i drugim različitim beneficijama, a sve u cilju povećanja prodaje postojećim kupcima.

Loyalis omogućava kompanijama da same kreiraju svoj program lojalnosti na osnovu mnogobrojnih opcija koje im platforma nudi – nagrađivanja kupaca za posete, kupovine, preporuke prijateljima, pretplate na newsletter, popunjavanje anketa, reklamiranje na društvenim mrežama i sl. Tu su i specifične usluge za različite tipove proizvoda poput prelaženja nivoa i ostvarivanja rezultata za igre. Loyalis će kompanije moći da koriste i kako bi izgradile poseban program lojalnosti i za svoje zaposlene.

Na početku će se tim pre svega fokusirati na onlajn biznise – od velikih internet prodavnica i web servisa (kao što su Zappos i Ebay), preko desktop softvera (Skype) do mobilnih aplikacija i igrica, a zatim će svoje usluge omogućiti i tradicionalnim, odnosno oflajn trgovinama.

S obzirom da kompaniju 5-7 puta više košta da dođe do nove mušterije, nego da proda postojećoj, jasno je da im je višestruko isplativo da grade odnose sa postojećim kupcima. Stoga Loyalis nije prvi biznis koji nudi rešenja ovog tipa — postoji dosta konkurencije na tržištu, ali ekipa veruje da nudi posebnu vrednost.

Gejmifikacija i 24-časovna podrška

Prvo čemu je tim težio je da omogući rešenje koje se lako integriše i obezbeđuje visoku fleksibilnost u definisanju programa lojalnosti i veruju da su kreirali proizvod koji je lak za upotrebu. Osim toga, korisnicima obezbeđuju i detaljan analitički paket koji pravi zaseban CRM i kojim mogu zameniti postojeći, a tu je i gemifikacija samog programa, što je kod Loyalisa dominantan, a ne može se u tolikoj meri videti kod drugih sličnih proizvoda.

stats

Osim karakteristika proizvoda, Loyalis je odlučio da se izdvoji od konkurencije preko usluge 24-časovne podrške i dodeljenog Loyalty Menadžera, koji prati uspešnost njihovog programa i predlaže korekcije.

Do klijenata planiraju da dođu pre svega preko inbound marketinga i preko postojećih partnera.

Ogromna većina naše ciljne grupe uopšte nemaju loyalty program, a razlog je mišljenje da su preskupi i pre-komplikovani za vođenje. Mi smo odlučni da promenimo to mišljenje i da im pokažemo koliko jednostavno, efikasno i efektivno može biti pokretanje loyalty programa putem našeg servisa.  – Rade Joksimović, osnivač

Lansiranje na OMGcommerceu

Loyalis je trenutno u privatnoj beti, u okviru koje grade portfolio sa pažljivo odabranim klijentima i pregovaraju inicijalna partnerstva. Kako planiraju da u ovom delu budu veoma temeljni, lansiranje proizvoda će se desiti 25. aprila na ovogišnjoj OMGcommerce konferenciji u organizaciji Netokracije.

Preko ovog teksta, Loyalis želi zvanično da otvori poziv za partnerstva u Srbiji.

Ukoliko vam naše rešenje deluje interesantno za vaše poslovanje ili poslovanje vašeg klijenta, slobodno nas direktno kontaktirajte na [email protected], voleli bismo da razmotrimo opcije za saradnju.

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

utorak, 11. Mart, 2014.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

AgroAgro

utorak, 11. Mart, 2014.

Svaka cast. Samo napred