Rade Joksimović danas lansira EarnCoupon sa ciljem da “popravi” Internet marketing

EarnCoupon je mladi startap baziran u Beogradu čija platforma omogućava onlajn prodavcima da se promovišu tako što će mušterijama davati popuste u zamenu za statuse o njihovom brendu na Facebooku i Twitteru.

Word of mouth” ili od usta do usta promocija je najželjeniji vid promocije, budući da smo skloni da dajemo više pažnje i kredibiliteta onome što kažu naši prijatelji i poznanici, nego što je to slučaj sa reklamama, banerima ili porukama od strane prodavca.

U isto vreme ovaj vid promocije je i najteže generisati — kvalitet proizvoda mora biti “insanely great” kako bi mušterije same od sebe poželele da svojim prijateljima prenesu pozitivan utisak, a ni tada nije garantovano.

Tu na scenu stupa EarnCoupon, na kome biznisi kreiraju kampanje koje žele da promovišu i dobijaju dugme koje ubacuju na njihovu stranicu.

Ukoliko kupac želi da dobije popust na određenu kupovinu deli link uz komentar na Facebooku i/ili Twitteru (podrazumevano 5% pojedinačno, 10% za oba, podešavanje po želji), a korisnicima su na raspologanju i brojne opcije za optimizaciju i merenje uspešnosti.

Tim sa jednim uspešnim startapom iza sebe

Ako pratite Startit iole redovno sigurno ste videli članak Radeta Joksimovića, CEO-a EearnCoupona, u kom je podelio priču o pokretanju svog prvog startapa (u 19-oj godini!) i njegovoj prodaji nakon samo godinu i po dana. Post je probio sve naše rekorde posećenosti i popularnosti na društvenim mrežama, i brojni čitaoci su bili zahvalni na podeljenim savetima i inspiraciji. Radetu se u ovom poduhvatu pridružio Boban Karišik, programer sa bogatim iskustvom koji ima ulogu CTO-a.

“U prethodnom startapu, gde su mi klijenti bili vlasnici i menadžeri Internet prodavnica), rutina je bila gledajući kako ulažu hiljade dolara u marketinške servise, bez pozitivnog povrata investicije.

Sa druge strane, potrošači su postajali sve više iritirani od strane reklama kojima ih bombardujemo svakodnevno na internetu. Ljudi su bili očajni.

U tom trenutku sam shvatio da nešto ozbiljno ne funkcioniše u klasičnom Internet marketingu, barem kada su u pitanju mala preduzeća, i odlučio sam da napravim servis koji će to promeniti.

Par meseci nakon akvizicije startapa, Boban i ja smo počeli rad na EarnCoupon-u, ubeđeni da 
ćemo ‘popraviti’ Internet marketing tako što ćemo stvoriti servis koji ce pružati merljivu vrednost za kompanije i korisne nagrade za njihove potrošače.”

Biznis model ovog startapa je zasnovan na pretplati koju mušterije plaćaju — od 39 do 249 dolara mesečno. Pored direktnih mušterija EC će biti nuđen i marketinškim agencijama za preprodaju u white label varijanti.

Prvu mušteriju dobili na Startap Akademiji

Ideja za ovaj biznis nije pala na pamet samo Radetu i Bobanu — postoji dosta konkurencije u ovoj oblasti, ali u EC-u veruju da će boljom egzekucijom (bolji UI, kompetitivnija cena) pronaći prostor na tržištu za sebe.

Ekipa je dobila i prvu mušteriju i to na Startap Akademiji. U pitanju je Mikro Elektronika, jedan od najvećih proizvođača hardvera u Srbiji i svetskog lidera u svojoj oblasti.

Cilj im je da do kraja godine imaju preko 100 mušterija i da naprave ugovore o preprodaji sa 10 marketinških agencija, dok je širi fokus je na razvoju i rastu biznisa.

Na ovom linku možete videti demo sistema a na Startitu ćete, naravno, moći da pratite napredak ove kompanije i čitate lekcije koje Rade i Boban budu izvlačili iz rada na razvoju startapa.

*

Apdejt: Rade nas je zamolio da dodamo jedno pojašnjenje na tekst u skladu sa reakcijama u komentarima i na društvenim mrežama:

Samo bih voleo da napomenem da nema potrebe za lažnim preporukama proizvoda – dovoljno je da potrošač napiše bilo kakvo iskustvo koje ima sa nekim biznisom – bilo ono pozitivno, ili negativno.

Predstavljamo poslodavca
MDCS-logo-1-1.png

Microsoft Development Center Serbia (MDCS)

We believe in people

Microsoft’s mission is to empower every person and organization on the planet to achieve more. This is what inspires us to learn and grow every day. MDCS is created with a mission to take an active part in conception of novel Microsoft technologies by hiring unique local talent from Serbia and to contribute components to some of Microsoft’s premiere and most innovative products. MDCS is becoming widely recognized across Microsoft as a center of excellence for the Big Data and Machine Learning based solutions.

Vukašin Stojkov

Unesite termine za pretragu