Rade Joksimović danas lansira EarnCoupon sa ciljem da “popravi” Internet marketing

Vukašin Stojkov - 19. Februar, 2013.

EarnCoupon je mladi startap baziran u Beogradu čija platforma omogućava onlajn prodavcima da se promovišu tako što će mušterijama davati popuste u zamenu za statuse o njihovom brendu na Facebooku i Twitteru.

Word of mouth” ili od usta do usta promocija je najželjeniji vid promocije, budući da smo skloni da dajemo više pažnje i kredibiliteta onome što kažu naši prijatelji i poznanici, nego što je to slučaj sa reklamama, banerima ili porukama od strane prodavca.

U isto vreme ovaj vid promocije je i najteže generisati — kvalitet proizvoda mora biti “insanely great” kako bi mušterije same od sebe poželele da svojim prijateljima prenesu pozitivan utisak, a ni tada nije garantovano.

Tu na scenu stupa EarnCoupon, na kome biznisi kreiraju kampanje koje žele da promovišu i dobijaju dugme koje ubacuju na njihovu stranicu.

Ukoliko kupac želi da dobije popust na određenu kupovinu deli link uz komentar na Facebooku i/ili Twitteru (podrazumevano 5% pojedinačno, 10% za oba, podešavanje po želji), a korisnicima su na raspologanju i brojne opcije za optimizaciju i merenje uspešnosti.

Tim sa jednim uspešnim startapom iza sebe

Ako pratite Startit iole redovno sigurno ste videli članak Radeta Joksimovića, CEO-a EearnCoupona, u kom je podelio priču o pokretanju svog prvog startapa (u 19-oj godini!) i njegovoj prodaji nakon samo godinu i po dana. Post je probio sve naše rekorde posećenosti i popularnosti na društvenim mrežama, i brojni čitaoci su bili zahvalni na podeljenim savetima i inspiraciji. Radetu se u ovom poduhvatu pridružio Boban Karišik, programer sa bogatim iskustvom koji ima ulogu CTO-a.

“U prethodnom startapu, gde su mi klijenti bili vlasnici i menadžeri Internet prodavnica), rutina je bila gledajući kako ulažu hiljade dolara u marketinške servise, bez pozitivnog povrata investicije.

Sa druge strane, potrošači su postajali sve više iritirani od strane reklama kojima ih bombardujemo svakodnevno na internetu. Ljudi su bili očajni.

U tom trenutku sam shvatio da nešto ozbiljno ne funkcioniše u klasičnom Internet marketingu, barem kada su u pitanju mala preduzeća, i odlučio sam da napravim servis koji će to promeniti.

Par meseci nakon akvizicije startapa, Boban i ja smo počeli rad na EarnCoupon-u, ubeđeni da 
ćemo ‘popraviti’ Internet marketing tako što ćemo stvoriti servis koji ce pružati merljivu vrednost za kompanije i korisne nagrade za njihove potrošače.”

Biznis model ovog startapa je zasnovan na pretplati koju mušterije plaćaju — od 39 do 249 dolara mesečno. Pored direktnih mušterija EC će biti nuđen i marketinškim agencijama za preprodaju u white label varijanti.

Prvu mušteriju dobili na Startap Akademiji

Ideja za ovaj biznis nije pala na pamet samo Radetu i Bobanu — postoji dosta konkurencije u ovoj oblasti, ali u EC-u veruju da će boljom egzekucijom (bolji UI, kompetitivnija cena) pronaći prostor na tržištu za sebe.

Ekipa je dobila i prvu mušteriju i to na Startap Akademiji. U pitanju je Mikro Elektronika, jedan od najvećih proizvođača hardvera u Srbiji i svetskog lidera u svojoj oblasti.

Cilj im je da do kraja godine imaju preko 100 mušterija i da naprave ugovore o preprodaji sa 10 marketinških agencija, dok je širi fokus je na razvoju i rastu biznisa.

Na ovom linku možete videti demo sistema a na Startitu ćete, naravno, moći da pratite napredak ove kompanije i čitate lekcije koje Rade i Boban budu izvlačili iz rada na razvoju startapa.

*

Apdejt: Rade nas je zamolio da dodamo jedno pojašnjenje na tekst u skladu sa reakcijama u komentarima i na društvenim mrežama:

Samo bih voleo da napomenem da nema potrebe za lažnim preporukama proizvoda – dovoljno je da potrošač napiše bilo kakvo iskustvo koje ima sa nekim biznisom – bilo ono pozitivno, ili negativno.