IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Iz lične potrebe, ali i shvativši da i druge kompanije imaju isti problem, Siniša Komlenić i Željko Gudelj (poznati i kao osnivači Themes Kingdom te Tickere) napravili su BlogIn. Radi se o nedavno lansiranom sistemu za kreiranje i vođenje internih kompanijskih blogova, namenjenog svim kompanijama čiji timovi broje preko 5 ljudi. Osnivači BlogIna smatraju da
Iz lične potrebe, ali i shvativši da i druge kompanije imaju isti problem, Siniša Komlenić i Željko Gudelj (poznati i kao osnivači Themes Kingdom te Tickere) napravili su BlogIn.
Radi se o nedavno lansiranom sistemu za kreiranje i vođenje internih kompanijskih blogova, namenjenog svim kompanijama čiji timovi broje preko 5 ljudi.
Osnivači BlogIna smatraju da je vođenje kompanijskog bloga pravo rešenje za informisanje i objavljivanje novosti, ali i sjajan način za arhiviranje kompanijskog znanja. Pored toga, koristeći ovo rešenje članovi tima mogu da postavljaju pitanja ili nove ideje, a timskim glasanjem i komentarima utiču na one već postavljene.
Korisnik se registruje i već mu je dostupan trial koji traje 14 dana, nakon registracije dobija svoj domen, npr. jovana.blogin.co i tu se nalazi blog gde mogu da se loguju samo članovi tima. Ukoliko korisnik želi, taj interni blog može da se poveže i sa domenom koji je u njegovom vlasništvu, nrp. interniblog.startit.rs
WordPress sistem zahteva instaliranje na serveru korisnika, što često zna da predstavlja problem korisnicima koji ga ne koriste.
Iako se u ove svrhe najćešće koristi WordPress, njegovo prilagođavanje potrebama internog kompanijskog bloga je neophodno i tu Siniša Komlenić, jedan od osnivača BlogIna, vidi prednost svog rešenja.
Postoji dosta sistema koji mogu da se modifikuju i da se koriste u ove svrhe, ali oni zahtevaju dosta vremena za modifikaciju, pokretanje i održavanje. Vreme je skupo i tu je prednost BlogIna.
Uštedeće vreme kompanijama koji hoće da odnos sa zaposlenima podignu na viši nivo.
Umesto toga, BlogIn im nudi jednostavnije rešenje i to za 10 dolara mesečno, odnosno 100 dolara godišnje. Sistem je pušten u rad 15. oktobra, a trenutno je u sistemu oko 50 korisnika.
Pristalice smo jednostavnog business modela i prema tome korisnici dobijaju korišćenje celog sistema sa svim funkcionalnostima za mesečnu ili godišnju pretplatu.
Korisnici koji se odluče na godišnju pretplatu dobijaju dva meseca besplatnog korišćenje sistema.
Iako se radi o domaćem sistemu, njegovi osnivači ističu da je proizvod namenjen globalnom tržištu, a prve povratne informacije očekuju već narednih dana.
Pre odluke o pretplati korisnici mogu iskoristiti 14-dnevni probni period, pa vas ohrabrujemo da isprobate i javite svoje utiske.
Jedan od najčešćih saveta koji se daju mladim preduzetnicima je da, ako žele uspeh, treba da se fokusiraju na tu jednu stvar. Siniša i Željko već imaju Themes Kingdom i Tickeru, dok Siniša razvija razne dodatne projekte poput Trainersa.
Mogao bih ti o tome pričati par sati. Mi smo se najviše fokusirali kad je to najviše trebalo, a to je kada smo odlučili da ne radimo za klijente nego samo Themes Kingdom.
Sada kada je Themes Kingdom narastao, fokusirali smo tim na njega, a mi smo počeli da investiramo naše vreme u neke nove stvari. Nisam rekao da smo se u potpunosti distancirali od Themes Kingdoma. Tako je sa svim projektima na kojima radimo.
Znači ono što je ključ je dobar poslovni partner i dobar tim, i to je ono do čega je teško doći.
Objavio/la članak.
četvrtak, 17. Oktobar, 2013.
Bojan
petak, 18. Oktobar, 2013.
Unapredite validaciju polja za mail adresu na Sign Up stranici sa reqular expressions ;)
Aleksandar Bibovski
četvrtak, 17. Oktobar, 2013.
Poslednja recenica - Sjajno! :)