IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Neki se Apple-a nisu plašili, pa danas ne postoje.
„Automobilska industrija nije tipičan tehnološki sektor koji biste mogli da preuzemete jednim potezom. Apple to neće uspeti preko noći”, rekao je izvršni direktor Volkswagena Herbert Dis za FAZ, dodajući da se on ne plaši „iCar-a”.
Da bi do 2024. godine Apple mogao da izbaci svoj električni autonomni automobil, izvestio je Routers krajem prošle godine, pozivajući se na svoje izvore. To je ponovo pokrenulo priču, nakon aprila 2017. kada je Kalifornijsko odeljenje za motorna vozila dozvolilo Apple-u da testira samovozeće automobile svog projekta Titan.
Ulazak ovog tehnološkog giganta, i jedne od najvrednijih kompanija na svetu, u polje auto-industrije svakako bi trebalo da izaziva bojazan. Koliko je ta industrija troma možda je najbolje pokazao Ilon Mask s Teslom. Njegovi električni automobili su bili duplo više kupovani, od Volkswagenovih.
Drugi razlog za strah mogao bi se nalaziti u samom nazivu „iCar”, jer čini se da svaki proizvod ispred kog se stavi to slovo doživljava uspeh. Podsetimo samo na iPhone, koga su tadašnje etablirane kompanije u industriji mobilnih telefona takođe gledale kao slabog konkurenta.
Glavni strateg Nokia telefona je rekao kako će iPhone biti samo jedna mala niša na tržištu, a direktor kompanije BlackBerry je smatrao kako je to samo ulazak novog igrača i da to neće preterano uzdrmati njih. U konkurenciji izjava koje su se ispostavile pogrešnim imamo i onu tadašnjeg izvršnog direktora Microsofta Stiva Balmera, koji je rekao kako nema šanse da iPhone dobije značajni tržišni udeo.
Balmer je nedavno izjavio i kako je Microsoft kasno ušao na tržište mobilnih telefona, a prihodi su bili “beznačajni”. Od BlackBerry-ja je danas ostalo samo ime brenda, pod kojim bi tokom ove godine trebalo da izađu novi 5G telefoni.
Ono na čemu Volkswagen zasniva svoju veru da će uspeti u borbi jeste činjenica da je tokom prošle godine prodao 231.600 električnih automobila, što je 214 odsto više nego prethodne. Za to vreme Hyundai ne želi da veruje, već njegova ćerka firma Kia razmatra partnerstvo s Apple-om upravo u proizvodnji automobila.
Podsetimo i da je Ilon Mask svojevremeno želeo da proda Telsu upravo Apple-u, po deset puna nižoj ceni od njene trenutne vrednosti, ali osnivač te kompanije Tim Kuk nije želeo da se sa njim sastane tim povodom.
During the darkest days of the Model 3 program, I reached out to Tim Cook to discuss the possibility of Apple acquiring Tesla (for 1/10 of our current value). He refused to take the meeting.
— Elon Musk (@elonmusk) December 22, 2020
Objavio/la članak.
ponedeljak, 15. Februar, 2021.