CEO Payoneera za Startit Dnevnik: Korisnicima ćemo vratiti 100% novca

Neočekivani obrt u situaciji sa zamrzavanjem kartica korisnicima Payoneera. 

„Iako je FCA izneo ohrabrujuće znakove napretka u svojoj reviziji Wirecarda, odlučili smo da ne čekamo ishod. Čak i ako postoji manjak, naša namera je da Payoneer popuni prazninu, tako da dobijete 100 odsto svog novca nazad”, kaže izvršni direktor Payoneera Skot Galit za Startit Dnevnik. 

Kako navodi, već 15 godina ponosno opslužuju svoje korisnike u preko 200 zemalja i teritorija širom sveta. 

„Uvek smo bili tu za vas – naše kupce i klijente – i uvek ste bili tu zbog nas. Neumorno radimo na pronalaženju rešenja. Imamo milione korisnika širom sveta, pa je bilo potrebno da sarađujemo sa strateškim partnerima kako bismo pronašli dovoljno likvidnosti da bismo mogli ovo da učinimo.”

Podsetimo, kada je nastao čitav spor s Wirecardom, što je uticalo i na blokadu Payoneer kartica, korisnicima je ova kompanija za digitalno plaćanje rekla da veruje da će im novac biti vraćen. Sasvim opravdano, bili su napadnuti, jer od servisa kojem plaćate da čuva vaš novac, očekujete da upravo to i čini. 

Pročitaj i:

U Wirecard se sumnja od 2016, zašto to korisnici nisu znali do sada?

Nakon poruke: „Verujemo da je vaš novac odgovarajuće zaštićen i da je zamrzavanje privremeno”, korisnici Payoneera su na internetu mogli da zateknu reklame, ali ne i odgovore na željena pitanja. Ubrzo je kompanija shvatila da su upravo od nje korisnici očekivali da adekvatno zaštiti njihov novac. 

„Znamo da postoji zabrinutosti zbog vesti o Wirecardu i načinu na koji to utiče na Payoneer kartice. Budite sigurni, Payoneer je jak, stabilan i radi na očuvanju vaših sredstava,” napisali su u subotu. 

U svom blogu su detaljnije objasnili kako oni vrše pritisak na FCA, regulatorno telo Velike Britanije koje je zamrzlo poslovanje Wirecard, kako bi kartice bile što pre ponovno dostupne kornisicima.

Pročitaj i: 

Kako je život u EU jeftiniji nego u Srbiji?

Na kraju su odlučili da ne čekaju da FCA završi sa svojom istragom, posle koje bi kartice bile otključane, već će omogućiti sredstva kornicima u narednim danima. 

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Petar Paunović

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu