Mnogi korisnici Payoneera su ostali bez načina da koriste svoju zaradu, mnogi od kojih nisu bili spremni na ovako neprijatno iznenađenje bez najave. Ova situacija se desila nakon što je nemačka finansijska kompanija Wirecard AG podnela zahtev za bankrot što je rezultovalo blokadom svih kartica i sredstava na njima za korisnike Payoneera širom sveta, uključujući i Srbiju. Kako navode u korisničkoj podršci Payoneera u koju smo imali uvid, razlog za to je činjenica da su sve kartice koje su povezane sa Payoneer nalozima izdate od strane kompanije Wirecard.

“Vaša kartica je izdata od strane Wirecard-a. Stoga je sva aktivnost kartice blokirana za sada. Trenutno radimo sa Wirecard-om na alternativnom rešenju kako biste mogli da pristupite svojim sredstvima.”

Payoneer trenduje na Twitteru gde se moze videti bezbroj razumljivo uspaničenih korisnika iz svih delova sveta koji nisu sigurni kada će moći da pristupe svojim sredstvima.

Diskusija na ovu temu se potegla i na grupi Upwork Srbija, gde su mnogi članovi korisnici Payoneera. Mnogi članovi grupe su izrazili svoj nespokoj i neprijatne situacije:

– Pre 3 sata sam platio karticom račun, pre sat vremena nisam mogao da platim u Univeru.

– Noćna mora, još sad pred vikend… Strašno, ništa u kešu nemam, sve mi je na kartici.

– Ne radi ni meni ni mužu. Evo me čekam na chat sa podrškom već sat vremena. Trenutno sam 112 na redu.

– Nakon dva sata čekanja korisnička podrška me je oduvala bez odgovora.

Prema komentaru jednog od članova, novac je navodno i dalje moguće prebacivati izmedju različitih Payoneer naloga, ali nije moguće povući novac na bankovni račun niti ga podiči. U još jednom od komentara se navodi da je iz podrške Payeneera stigla informacija da bi problem trebalo da bude rešen najkasnije tokom sutrašnjeg dana.

Pročitaj i: 

Payoneer: Verujemo da je vaš novac odgovarajuće zaštićen i da je zamrzavanje privremeno”

U Wirecard se sumnja od 2016, zašto to korisnici nisu znali do sada?