Beogradski Bincode uzeo investiciju za razvoj svoje prve igre — Svarog će biti miks strategije i RPG

Bincode je sa svojom igrom Svarog 14. srpski tim u Elevenu, a investicija od 25.000 evra bi trebalo da im ubrza razvoj i proširi mrežu kontakata.

Zoja Kukić
15/04/2015

BinCode, kompanija braće Milana i Nebojše Brindića, kreira aplikacije za različite klijente, a krajem prošle godine odlučili su da se oprobaju u kreiranju sopstvene igre, za koju su dobili i investiciju od bugarskog investicionog fonda Eleven.

Svarog je Role Playing igra bazirana na slovenskoj mitologiji koja se razvija za mobilne uređaje — Android, a zatim i iOS i Windows Phone.

Na osnovu imena koju igra nosi možemo zaključiti da bi igra mogla biti prilično zanimljiva — Svarog je vrhovni bestelesni bog i stvaralac kompletne vasione, a ovaj svet stvorio je u snu i poverio je upravljanje drugim bogovima, na čiju volju može kroz san da utiče. Prema mitologiji, njegovo buđenje označiće kraj sveta.

Kako osnivači kažu, igra je kombinacija strategije i akcijskog RPG-a. Dakle, “miks Clash of Clans i Dungeon Hunter”, a igra za razliku od drugih sličnih nema H&S pristup (fokus na borbama), već je u pozadini slovenska mitologija. Igrač mora da dobro upravlja svojim resursima, a nakon završenog poslednjeg zadatka, igra postaje open world sa različitim bočnim zadacima baziranim na slovenskim bajkama.

Mitologija na kojoj se zasniva ova igra odredila je i primarnu ciljnu grupu ove domaće igre.

Milan-BrindicNaše primarno tržište jesu slovenske zemlje, pre svega Rusija i Poljska. Rusija broji preko 40 miliona gejmera, Poljska nešto manje, ali troše više novca. Gađamo igrače i igračice od 15 do 35 godina, a za početak će biti objavljena na ruskom, poljskom, engleskom i srpsko-hrvatsko-bosanskom.

U prvoj godini ćemo takođe blago lansirati igru u Kanadi kako bismo prikupili podatke o ponašanju potrošača koji su slični onima u Americi.

Svarog je, takozvana, free to play igra — besplatna za igranje, ali igrači mogu radi bržeg napredovanja kroz igru kupiti oružje, oklope, napitke i dr.

Već počinju da razmišljaju o strategiji za promociju same igre. Tako pred lansiranje planiraju da budu objavljeni od strane relevantnih magazina i portala u svetu igara uz vođenje društvenih mreža. Tim takođe planira i kampanju na Kickstarteru, kako zbog validacije ideje, tako i zbog promocije i korisnika.

S obzirom da već imamo solidnu bazu ljudi za testing, poslužićemo se i povratnim informacijama koje dobijemo od njih. Takođe, naš savetnik radi u EA Games i ima dosta iskustva sa promocijom igara, iskoristićemo to kako bismo došli do različitih izdavača igara.

Osim toga, poznajemo dosta ljudi koji su, faktički, profi gejmeri i nameravamo da im se kao uticajnima u industriji obratimo za pomoć oko promocije igre.

Naravno, nikako ne želimo da zanemarimo jaku domaću zajednicu, koja je poznata po međusobnom podržavanju.

Kada budemo lansirali, želimo dobar bounty sistem da bismo proširili bazu korisnika uz konstantu asistenciju pomenutih promocija i reklamiranja.

Imamo plan i za nakon lansiranja — App Store optimizacija i integracija sistema za kros promociju. Svakako je planirano da imamo dobru medijsku pokrivenost i social presence, a takođe i kvalitetnu podršku sa politikom odgovora u narednih 24h.

14. tim u Elevenu

Na igri trenutno radi 9 osoba, a uključili su i savetnike iz Niša, bez čije pomoći, kako kažu, ne bi došli ni do ove investicije.

25.000€ koje dobijaju od Elevena planiraju da iskoriste da ubrzaju razvoj igre i kreiraju prvi prototip, gde bi igrači mogli da se kreću po nivou, istražuju okruženje i interaguju sa neprijateljima, što će biti svakako i uvod u kreiranje alfe, pa i bete. Marketing aktivnosti planiraju da pokrenu za 3 meseca.

Bugarski Eleven završio je svoj poslednji poziv za primanje investicija, a Svarog je drugi srpski tim koji je u okviru njega dobio investiciju. Kako pregovori sa drugim ekipama još uvek nisu gotovi, postoji mogućnost da će im se pridružiti još po neki domaći tim.

Svarog je 5. igra u Elevenovom portfoliju, te je pitanje koliko ovaj fond može doprinese kroz poznanstva i ekspertizu u ovoj oblasti. Ne postoji mnogo investitora na ovim prostorima koji ulažu u igre, jer je to jedna od najnepredvidivijih oblasti i teška za testiranje, pa nije baš lako doći do pametnog novca.

Zanimljivo je da ovo nije prva ekipa koja kreće iz autsorsinga u igre. Pre godinu i po dana tako je nastala i igra Awakening of Heroes, najbolja igra Casual Connect Eastern Europe i rekorder u dobijanju zelenog svetla na Steam Greenlightu. Ako je deo ovog uspeha u tome što su već imali iskustva razvoja biznisa i proizvoda, mogli bismo dosta toga da očekujemo i od Svaroga. Mi im držimo palčeve.

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

sreda, 15. April, 2015.

IT Industrija

🔥 Najčitanije