IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Virtuelne učionice i rad od kuće doneli Zoom-u tri puta više korisnika od Microsoft Teams-a.
Kako prenosi Reuters, prema istraživanju kompanije za analitiku mobilnih aplikacija Apptopia-e broj korisnika Zoom-a u martu je veći za 151 odsto u odnosu na prosečan broj u prethodnom periodu godine. Zavidan broj u odnosu na konkurenciju postignut je zbog dodatnih pogodnosti koje kompanija nudi.
U okviru potrebe za virtuelnim držanjem nastave Zoom izlazi u susret povećanjem opsega trajanja video poziva u okviru besplatnog naloga. Sve obrazovne ustanove mogu povećati predviđenih 40 minuta video poziva prijavom koja se nalazi na zvaničnom sajtu. Od juče je još jedna pogodnost opcija Waiting Room, koja podrazumeva veću bezbednost video razgovora i mogućnost kontrolisanja ko sve pristupa pozivu.
Prilikom svih ovih pogodnosti dolazi do rasta upotrebe aplikacije, ali su najpopularnije mogućnosti besplatne, pa je pitanje koliko će se ovaj uspeh odraziti na berzi. U odnosu na kraj januara vrednost deonica je udvostručena, a kompanija je dostigla vrednost veću za 50 odsto u odnosu na sve američke avio kompanije zajedno.
Još jedno pitanje o kojem je Startit Dnevnik prethodno pisao je politika privatnosti podataka na Zoom-u. Trenutni uslovi ostavljaju mnogo slobode za prikupljanje i deljenje informacija korisnika i postoji velika dilema kako ih kompanija koristi.
Objavio/la članak.
sreda, 1. April, 2020.