IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Interesna kategorija koja cilja na 78 miliona korisnika izbrisana je prošle nedelje.
Facebook je u proteklim nedeljama započeo borbu protiv lažnih vesti sa ciljem da se zaustavi širenje dezinformacija o korona virusu. Međutim, promakla im je i dalje aktivna kategorija oglasa koja cilja 78 miliona korisnika Facebook-a i Instagram-a koji su zainteresovani za pseudonauku.
Prema prošlonedeljnom istraživanju The Markup-a, oglašivači koji koriste Facebook platformu za plasiranje reklama su i dalje mogli neometano da promovišu objave koje spadaju u spornu kategoriju. Kao odgovor na ovo istraživanje PR predstavnici Facebook-a izjavili su za The Markup da je interesna kategorija izbrisana. U međuvremenu, isti odgovor i potvrdu dobio je i Tech Crunch.
Pored teorija o štetnosti signala 5G mreže, spekulacijama da Bil Gejts ima nekoliko monstruoznih planova, među primerima uklonjenih sadržaja su i objave koje tvrde da ispijanje izbeljivača štiti od virusa, kao i da su globalne mere socijalne distance neefikasne.
Među oglasima koji su targetirali zainteresovane za pseudonauku našla se i kapa koja štiti od zračenja mobilnih telefona. Kada je The Markup kontaktirao kompaniju koja je postavila oglas dobili su informaciju da prilikom njegove objave nije targetirana publika zainteresovana za pseudonauku, i da je to procena koju je napravio Facebook.
Korisno je znati da u okviru Facebook galerije oglasa postoji javno dostupna lista, koja ne sadrži informacije o targetiranoj publici, jer je ona rezervisana isključivo za oglašivače.
Objavio/la članak.
utorak, 28. April, 2020.