IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
U rovitom periodu za poslovanje startapa, Clubhouse društvena mreža dobila je investiciju tešku 10 miliona dolara.
Nova društvena mreža koja ozbiljno obećava u Silicijumskoj dolini za sada je samo za pozvane, a sudeći po prvim komentarima onih koji su imali prilike da uživaju u test verziji aplikacije, pokazuje da ima potencijal.
Kako prenosi New York Times, Clubhouse je za svega nekoliko meseci uspeo da privuče pažnju investitora. Startap koji je osnovan početkom godine i za sada ima samo dva zaposlena dostigao je vrednost od 100 miliona dolara, a nedavno je podigao i investiciju tešku 10 miliona dolara od firme Andresseen Horowitz.
Funkcioniše na sledeći način: korisnik se spontano priključi komunikaciji koja ga zanima, nema zakazanih događaja, niti fokusa na unapred smišljene aktivnosti. Interakcija je zasnovana na jednostavnim audio ćaskanjima u posebnim sobama koje nestaju posle razgovora. Svako može da se pridruži i informiše o čemu se govori. Nekoliko korisnika poredi atmosferu sa razgovorom u društvu ili kao slušanje podkasta.
Korisnici koji su imali prilike da probaju test verziju objašnjavaju da najviše prija spontanost konverzacija, pošto se može pristupiti bilo kojoj grupi, čak i da je namera samo da se sluša, bez obaveze za učestvovanjem.
Treba imati u vidu da Clubhouse stiče popularnost u izuzetno ranoj fazi, kada je reč o funkcionisanju startapa, i to u toku pandemije korona virusa. Prema globalnom istraživanju Startup Genome-a, 75 odsto startapa u aprilu je prijavilo da je smanjilo broj članova tima, a više od 40 odsto ima novac na računu za najviše tri meseca rada.
Objavio/la članak.
sreda, 20. Maj, 2020.