IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Sledeće nedelje počinje edukativni program namenjen lansiranju novog proizvoda, CEEDov Go-To-Market. Nakon što je održan u regionu, ovo će biti prva godina da će domaći preduzetnici moći da učestvuju, a ukoliko i Vi želite da budete njegov deo, možete se prijaviti do petka, 6. juna. Program se sastoji iz 6 celodnevnih radionica koje će se
Sledeće nedelje počinje edukativni program namenjen lansiranju novog proizvoda, CEEDov Go-To-Market. Nakon što je održan u regionu, ovo će biti prva godina da će domaći preduzetnici moći da učestvuju, a ukoliko i Vi želite da budete njegov deo, možete se prijaviti do petka, 6. juna.
Program se sastoji iz 6 celodnevnih radionica koje će se održavati tokom juna i jula i ima za cilj da učesnicima pruži praktično znanje i povratnu informaciju za njihov proizvod.
Kako obećavaju, na kraju programa znaćete da li imate održiv proizvod koji je spreman za tržište ili ne. Program je dizajniran tako da preispituje poslovni model i pomaže boljoj definiciji proizvoda, ali i tržišta i vaše pozicije unutar njega. Osim toga, pruža znanja o mogućnostima finansiranja rasta i definisanju sledećih koraka.
CEED Go-To-Market namenjen je svima onima koji žele da izbace novi proizvod na tržište. Osim startapa, program je koristan i menadžerima zaduženim za razvoj unutar velikih kompanija, ali i pronalazačima koji imaju tehnička znanja, ali im nedostaju poslovne veštine.
Kako nam menadžerka projekta, Jovana Savić kaže, dodatna vrednost je svakako blizak kontakt sa regionalnim ekspertima:
Pored upoznavanja sa lean metodologijom i agile pristupom razvoju proizvoda, učesnici će imati priliku da dobiju feeeback od stručnjaka ize zemlje i regiona, i na taj način testiraju svoj dosadašnji razvoj, izvrše eventualne izmene i pripreme se za naredne korake.
Među mentorima ovogodišnjeg programa su i Nebojša Lazić iz Startlabsa, Jaka Levstek i Tilen Travnik D. Labsa iz Slovenije, Ivaylo Simov iz Elevena i David Schoch iz SPEA, a kako nam Jovana kaže, većina njih može dosta da pomogne pri pronalaženju finansija:
Većina trenera i mentora je takođe zainteresovana za ulaganje u dobre startap projekte, pa je ovaj program odlična prilika za širenje mreže kontakata i pregovore sa potencijalnim investitorima.
Jedna od prednosti učešća u ovom CEED programu, je to što je CEED zajednica preduzetnika, sa preko 2500 kompanija članica iz regiona, koju startup timovi mogu iskoristiti za ulazak na nova tržišta, sticanje novih klijenata i partnera.
CEED postoji u 14 zemalja sveta, i tokom više od 10 godina postojanja, kroz njihove programe prošlo je 17.000 preduzetnika, dok aktivnih članova mreže trenutno ima oko 2500. Obzirom da je jedna od osnovnih aktivnosti CEEDa i povezivanje preduzetnika i investitora, do sada su kompanije iz CEED mreže primile oko 7 miliona $ investicija.
Kroz ovaj program prošla je i ekipa iz CarLocka, u koju je investirao Startlabs, pa ukoliko ste ih upoznali na nekim od događaja tokom proteklih meseci, možete sa njima da popričate o iskustvima.
Prijave za program mogu se obaviti preko ovog linka ili Jovani putem mejla, a startapi dobijaju popust za učešće i plaćaju 420€.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 2. Jun, 2014.