Novosadski Tummy Games za tri nedelje lansirao novu igru, fokus na brzom testiranju ideja

Najbolje metrike u odnosu na igre koje su izbacili do sada.

Petar Paunović
24/03/2021

Novosadska kompanija Tummy Games je lansirala svoju najnoviju igricu Slice It All, a metrike pokazuju da bi mogla da bude najbolja od dosadašnjih 40, koliko su napravili. Igru su objavili u ponedeljak,‪ u saradnji sa Voodoo-om, najvećim izdavačem za hyper-casual igre na svetu. 

„Ne mogu da govorim o apsolutnim brojkama, ali na osnovu toga koliko se ljudi sutradan vratilo da je ponovo igra, kakva je akvizicija, broj preuzimanja i sve ostale metrike koje posmatramo, za sada su najbolje u odnosu na igre koje smo do sada objavili”, objašnjava Nemanja Divjak iz kompanije Tummy Games.

Na osnovu tih brojki, Divjak kao sledeći rekord koji žele da obore postavlja 100 miliona igrača. 

Jednu od njihovih prethodnih igara Pancake art, za manje od tri meseca je igralo 14 miliona ljudi, a napravljena je za kratko vreme, baš kao i Slice It All. Zapravo, igru su razvijali tri nedelje, pre nego što su je izbacili, što je već ustaljeni obrazac ovog tima, koji mesečno testira 1-3 igre. 

„Ideja je da što pre izbacimo igru i onda gledamo metrike. Ukoliko su solidne, pokušaćemo iteracijom i to ćemo raditi sve dok ima rezultata. Jednostavno, matematika odmah pokaže da li će igra imati uspeha ili ne.”

Zapravo, metrika je jedino u šta mogu da se pouzdaju, jer pređašnje iskustvo ne garantuje ponavljanje uspeha. Međutim, znaju da ako nešto u startu dobro prođe, može samo da nastavi svoj rast, tako da početne dobre brojke nisu nešto što bi kasnije moglo da izneveri. 

Igra trenutno ima četiri različite verzije, kako bi se kroz testove videlo koja će najbolje proći. Za sada postoje i opcije poput skupljanja bodova u igri, koje ne možemo iskoristiti, što će biti moguće od vikenda. To je upravo način na koji ovaj studio razvija igre, prateći igrače, dajući im ono što žele i izbacujući suvišno. 

Primera radi, već pomenuti Pancake Art je u početku imao 40 tipova palačinki, jedan tiganj i jednu sekvencu za igru. Kada su utvrdili da je monetizacija dobra, njihov tadašnji partner Homa Games je počeo da radi marketing. U međuvremenu su korisnici dobili duplo više palačinki, igra je prevedena na devet jezika, urađena su četiri dodatna načina igre, a nastavili su da je konstantno razvijaju.

Zato priča o igrama Tummy Gamesa nije samo još jedna priča o novoj hyper-casual igrici, već konstantno dokazivanje važnosti iterativnog pristupa. Oni prototip pokušaju da izbace nakon dve nedelje, kako bi publika što pre testirala njihovu ideju, a metrike pokazale da li i u kom smeru treba da nastave.  

Petar Paunović

Objavio/la članak.

sreda, 24. Mart, 2021.

IT Industrija

🔥 Najčitanije