Kako je nastala i uspela igrica „Pancake Art”?

Očigledno ljude zabavlja da prave hranu, pa makar i na ekranu.
Pancake Art 2

Rast Pancake Art igre, koju je napravio novosadski Tummy Games Studio, ne prestaje. U trenutku pisanja ovog teksta, 14 miliona ljudi ju je već odigralo. Sve te brojke postaju još zanimljivije, ako znamo da je igra na Apple Store-u izašla 24. decembra, a 10. januara i na Goole Play-u. Na samoj igrici su počeli da rade u decembru, a već 9. su testirali prvu verziju, kaže Nemanja Divjak iz kompanije Tummy Games.

„Mi smo tokom oktobra i novembra sarađivali sa Homa Games, s tim da smo na dvema igricama radili u oktobru, a palačinke i još jednu smo počeli u novembru, ali sam fokus na Pancake Art smo imali početkom decembra. Posle prvog testa smo dobili metrike i počeli da na osnovu njih igricu razvijamo dalje, tako da smo je krajem meseca izbacili. Naš tim mesečno radi na razvoju tri igrice.”

Proizvode razvijaju upotpunosti na startap način, jer umesto da dve godine kreiraju savršenu igricu, njihov fokus je na tome da nakon dve nedelje izbace prvi prototip. On ima osnovne funkcije i nekoliko nivoa, a onda odlazi na prve testove pred publiku i na osnovu njih odlučiju da li će je i kako razvijati. Iako im iskustvo daje pravo da se oslone na osećaj, najbitnija im je metrika koju dobiju od korisnika.

„Najvažnije je nam je da utvrdimo kolika će biti cena akvizicije. Testiramo koliko će ljudi kliknuti na video reklamu i instalirati igru, a potom puštamo prvu verziju i merimo koliko provode vremena na njoj, da li joj se vraćaju. Utvrđujemo i kolika joj je mogućnost da se promoviše sa malo novca, koliko je moguće da se sve uloženo vrati. Potrebno je nedelju dana da to utvrdimo i onda odlučujemo da li idemo dalje ili odustajemo od igrice.”

Pancake Art je u početku imao 40 tipova palačinki, jedan tiganj i jednu sekvencu za igru. Kada su utvrdili da je monetizacija dobra, Homa Games je počela da radi makreting. U međuvremenu su korisnici dobili duplo više palačinki, igra je prevedena na devet jezika, urađena su četiri dodatna načina igre, a nastavili su da je konstantno razvijuju. Optimizovali su način praćenja, dodali su GDPR, a kroz A/B testove, konstantno praćenje metrike i komentare su znali kuda da se kreću.

U nekom trenutku se od unapređenja igrice odustaje, ne zato što je loša, nego baš zato što je dobra, kao što je bio slučaj s Volley Beans, koji su razvili tokom juna prošle godine.

„Mi smo na apdejtu radili do oktobra i tada je izdavač Voodoo rekao da je urađeno sve i da se došlo do verzije koja donosi najviše novca. Urađeno je više od 40 varijacija, na svakih deset dana smo kroz A/B testing to menjali. Nedavno su igru vratili nama, s obzirom na to da više ne donosi onoliko novca koliko žele. Mi smo je unapredili i sada se mi bavimo njom.”

Volley Beans ima više od pet miliona igrača, a trenutno rade na razvoju tri nove igre Pizza Chef, Draw Donuts i Glue Pottery. One se već nalaze na US Apple store-u, a ako se u narednih nekoliko dana pokažu kao dobre možda i trenutni rekord bude oboren. Očigledno ljude zabavlja da prave hranu, pa makar i na ekranu.

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Petar Paunović

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu