Igra novosadskog studija Tummy Games za dva meseca prikupila više od dva miliona igrača

Novosadski studio je inače poznat po hyper-casual igrama, a Volley Beans je njihova 11. igra ovog tipa.

Sanja Vatić - 31. Jul, 2019.

Novosadska kompanija Tummy Games je u maju lansirala igru Volley Beans u saradnji sa Voodoo-om, najvećim izdavačem za hyper-casual igre na svetu. Danas, dva meseca nakon objavljivanja, ova igra je privukla dva miliona igrača.

Kako kažu iz studija rast je bio deo dogovora sa Voodoo-om. U momentu sklapanja saradnje postojao je plan koji Voodoo poštuje prilikom lansiranja svojih igara. Glavni fokus u prva dva meseca je bio da igra dostigne minimum od dva miliona igrača u Americi, što je sada i postignuto.

Tummy Games je do ovog uspeha došao kroz dodatke koje je testirao prilikom svakog update-a kroz AB testing, koji je izlazio na svakih 10 dana. Uz ovo, u načelu je Voodoo zadužen za marketing igre, a Tummy za development, pa je na kraju krajeva plaćeni marketing doveo do konačnog rezultata.

Nakon ovoga, cilj je da igra bude u TOP1 u svim kategorijama. Što se tiče još daljih planova, Tummy Games nastavlja sa radom na novim igrama. U ovom trenutku su im se otvorila još neka potencijalna partnerstva, pa su im želje za naredni period da razviju još nekoliko hit igara.

Novosadski studio je inače poznat po hyper-casual igrama, a Volley Beans je njihova 11. igra ovog tipa. Za razliku od dana kada je plasirana, sada je osim na iOS dostupna i na Android platformama. Osim igre Volley Beans, od ranije su live još i Tummy Slide, Helix Dunk i Idle Crypto Tycoon.