Lansiran Volley Beans — kako je srpski Tummy Games ostvario saradnju sa #1 izdavačem za hyper-casual igre na svetu!

Voodoo-ov plan je da Volley Beans u prva dva meseca sakupi minimum dva miliona igrača u SAD.

Marko Marković - 16. Maj, 2019.

Domaća kompanija bazirana u Novom Sadu, Tummy Games, lansirala je novu igru. Volley Beans obeležava početak saradnje sa Voodoo-om, najvećim izdavačem za hyper-casual igre na svetu.

U pitanju je single player odbojkaška igra sa jednostavnim kontrolama, ali visokim potencijalom za „navlačenje”. Igrač treba da osvoji turnir, pri čemu će mu se suprotstaviti 100 protivnika, između ostalih i 20 unikatno dizajniranih po uzoru na popularne likove iz mimova.

Volley Beans je za sada dostupan samo na Apple App Store-u, a CEO Tummy Games-a, Nikola Veselinović, ispričao nam je šta je sve uticalo na nastanak igre.

Nikola Veselinović, Tummy GamesNa ideju za Volley Beans došli smo krajem marta, a nastala je spajanjem stare retro igre sa Ataria – Ping Pong i novo nastalim hajpom u Americi za beansima – nekim kao akcionim igračkicama.

Nikola nam je ispričao i o tome kakva su očekivanja Voodoo-a od srpskog tima koji, pored Nikole, čine Vladimir Veselinović i Nemanja Divjak.

Nikola Veselinović, Tummy GamesSa Voodoo-om smo započeli saradnju septembra 2018. godine. Kontaktirali smo ih kroz web sajt formu kroz prvo testiranje Helix Dunk igre. Nakon toga saradnja je porasla na neki viši nivo, gde je Voodoo načinio korak ka nama ponudivši nam da finansira razvoj igara, ali smo smeli samo za njih da radimo. Ovo nije standardna ponuda te mogu reći da smo počastvovani.

To nam je omogućilo da se fokusiramo na pravljenje dve igre mesečno i da konstantno vršimo testove dok ne dobijemo igru koja zadovoljava metrike. Ova saradnja je izuzetno važna za nas jer je Voodoo je #1 izdavač za hyper-casual igre. Znanje koje su akumulirali je enormno i samim tim dobili smo pristup njemu, te ga možemo iskoristiti na dalje self publish-ovanje.

Koliko je značajna saradnja sa Voodoo-om govori i plan koji oni poštuju prilikom lansiranja igrica. Glavni fokus u prva dva meseca je da igra dostigne minimum od dva miliona igrača u Americi. Nakon toga, cilj je TOP1 u svim kategorijama. Da i Voodoo može da bude zadovoljan našim developerima vidi se po broju ideja koje tim već ima za dalji razvoj.

Nikola Veselinović, Tummy GamesTrello board je prepun već za naredna dva meseca. Imamo po minimum sedam dodataka koji se testiraju prilikom svakog update-a kroz AB testing, koji izlazi na svakih 10 dana.

Osim planova za Volley Beans, Tummy Games ima i nekoliko drugih igara koje se nalaze na različitim nivoima razvoja.

Nikola Veselinović, Tummy GamesImamo u ovom momentu dosta igara i prototipova koji nisu završeni do kraja i nisu odrađene adekvatne kampanje za akviziciju korisnika. Tako da sve ostale igre za sada stoje u IDLE modu, ali planiramo da u narednih par meseci proširimo tim i da se vratimo na sve igre koje nisu prošle inicijalno testiranje i da ih sami publish-ujemo do kraja.

Što se tiče Helix Dunk igre ona je live kao i Tummy Slide. Obe su dostupne, ali se planiraju update-i istih. Što se tiče Idle Crypto Tycoon-a, nažalost ime igre je jako veliki problem i blokirana je na svim reklamnim kanalima zbog keyword-a “Crypto”, iako nema veze sa block chainom. Tako da, ako hoćete neku igru vezanu za kripto valute, smislite ime i opis u kome se neće spominjati crypto.