Nišlije pokrenule 22.000$ vrednu Kickstarter kampanju za igru o čarobnjacima u svemiru

Momci iz studija Pocket Mana pokrenuli su Kickstarter kampanju za svoju indie igru „My Uncle Merlin”.

Sanja Vatić
17/11/2017

Pocket Mana je tročlana niška ekipa koja je napravila RPG avanturu o čarobnjacima u svemiru, a sada su u Kickstarter pohodu na 22.000 dolara.

„My Uncle Merlin” je prva igra Milana Andrejevića, Stefana Sladića i Predraga Mladenovića, inače drugara iz detinjstva koji su pre ovog poduhvata radili odvojeno i pokušavali s razvojem igara za mobilne telefone. Prema Predragovim rečima, ispostavilo se da je tržište jako nezahvalno za indie developere, pa su se zato preorijentisali na PC naslove. O tome kako se rodila ideja za igru Predrag nam je rekao:

Želja da radimo i pravimo igrice je uvek bila tu, i to je nešto što vučemo iz detinjstva. Volimo da radimo zajedno, i za sada se pokazalo kao da nam je to što se znamo odavno velika prednost. Hteli smo da napravimo igricu koja će nam pre svega omogućiti da se jako dobro zabavljamo dok radimo na njoj. Ideja o čarobnjacima u svemiru je došla spontano, kao odgovor na potrebu da napravimo nešto nesvakidašnje i da pri tom uživamo u tome što radimo.

Svaki od ovih momaka u razvoju igre ima svoje zaduženje. Milanov zadatak je da piše, Stefanov da crta, a Predragov da komponuje. Što se ostalih stvari tiče, svi rade sve. U projekat su do sada uglavnom ulagali vreme, ali i novčana sredstva od sopstvenih ušteđevina.

Jako je teško proceniti koliko je uloženo do sada. Koristili smo ušteđevinu od prethodnih projekata kako bismo pokrili troškove saradnje sa eksternom podrškom (delovi programiranja, izrada videa…). Neka slobodna procena je da je do sada uloženo oko 7.000 evra.

Međutim, sada im je potrebno još novca kako bi na postojeći demo nadogradili još devet poglavlja i igru završili do jula naredne godine. Ukoliko dođu do zacrtanog cilja od 22.000 dolara, Predrag nam je objasnio dalje namere:

Sva sredstva koja prikupimo će biti uložena sa ciljem da se proizvede najbolja moguća verzija igre. Omogućiće nam da radimo isključivo na jednom projektu, i da pri tom angažujemo dodatnu eksternu pomoć kako bismo podigli igru na viši nivo.

Ako želite da saznate šta čeka glavne likove, Edija, Merlina i Džordža, podržite Pocket Mana-u u narednih 28 dana. Ako se pojavi potražnja kod ljudi koji podržavaju kampanju, pored trenutne Windows verzije, ekipa će uključiti i Linux i iOS verzije igre.


Pogledaj još i:

Horor igra Scorn je najuspešniji domaći crowdfunding projekat — ostvaren cilj od 150.000€

Kragujevački BeeWeb IoT tehnologijom transformiše pčelarstvo, u toku crowdfunding kampanja za 20.000€

Crowdfunding kampanje u Srbiji – u poslednjih pet godina prikupljeno više od 650.000 dolara

Sanja Vatić

Objavio/la članak.

petak, 17. Novembar, 2017.

IT Industrija

🔥 Najčitanije