Loyalster izbacio prvu verziju Android aplikacije za otkrivanje modnih proizvoda — preuzmite i provozajte je!

Loyalster, beogradski startap koji želi da primenom duboke tehnologije promeni način na koji se obavlja kupovina, lansirao je prvu verziju svoje Android aplikacije. Pomoću ove aplikacije korisnici će moći da vide proizvode nekog od početnih 20 modnih brendova koji su prijavljeni na sistem (broj konstantno raste), i usput pruže Loyalsterovcima vredne podatke o najboljem načinu

Vukašin Stojkov
25/10/2012

Loyalster, beogradski startap koji želi da primenom duboke tehnologije promeni način na koji se obavlja kupovina, lansirao je prvu verziju svoje Android aplikacije.

Pomoću ove aplikacije korisnici će moći da vide proizvode nekog od početnih 20 modnih brendova koji su prijavljeni na sistem (broj konstantno raste), i usput pruže Loyalsterovcima vredne podatke o najboljem načinu za dalji razvoj sistema.

Miloš Žikić, CTO kompanije ovako opisuje mogućnosti koje će aplikacija pružati:

Inicijalna verzija omogućava našim dragim shopsterima da uskoče u svet istraživanja mode i pronalaženja svog stila. Nakon registrovanja pozdravlja ih uvodni stilski kviz kojim korisnici predstavljaju svoj modni ukus i nakon toga ulaze u istraživački mod.

Dočekuje ih brzi pregled artikala prilagođenih njihovim afinitetima koji su grupisani po kategorijama (odeća, obuća, tašne i modni dodaci), a tu je i “Hot products” sekcija sa istaknutim proizvodima.

Korisnici će moći da koriste i “Discover” mod gde mogu da pregledaju artikle po predefinisanim kategorijama, a za svaku će videti i koliko je popularna kod drugih korisnika (“wantovana”) kao i dodatne informacije kao što su brend, cena, opis i lokacija prodavnice.

Naredni koraci za Loyalster su izrada prisustva na svim platformama (iPhone, tableti, web) te dalji razvoj predikcionog jezgra sistema, kako bi se poboljšavala preciznost i korisnost predloga za kupovinu šoping asistenta za krajnje korinsike.

U paraleli radimo na povećanju broja modnih brendova i dizajnera kako bismo korisnicima dali što veći izbor proizvoda i mogućnost da svakodnevno pronalaze novu inspiraciju. Želimo da postanemo referentna tačka za kupovinu modnih proizvoda i otkrivanje novih stilova.

Katalogom proizvoda aplikacija je trenutno okrenuta ženskim korisnicima iz Srbije, ali je za blisku budućnost u planu i proširivanje asortimana koji će uključivati i proizvode za muški deo publike, kao i izlazak iz Srbije nakon inicijalnog testiranja.

Preuzmite Android aplikaciju sa Google Playa

Vukašin Stojkov

Objavio/la članak.

četvrtak, 25. Oktobar, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

Miloš

petak, 26. Oktobar, 2012.

Glavna razlika je personalizacija kupovine. Platforma adaptira proizvode tvom stilu i olakšava pronalaženje modnih artikala koje tebi pašu ili imaju najveću verovatnoću da će ti se dopasti. Loyalster nije online store i sama kupovina se dešava na lokaciji prodavca. Loyalster daje podršku korisnicima u odlučivanju a uz to je i zabavan način za otkrivanje i praćenje stilova i trendova.

adriamart

četvrtak, 25. Oktobar, 2012.

kako je ovo drugacije od http://www.shoedazzle.com/ ???