Lansirana Viola’s Quest, druga “klikeraška” igra beogradskog studija Two Desperados

Domaća ekipa je sa svojom novom igrom ostala u žanru marble-shooter igara, a sa njima smo razgovarali o tome zašto su se odlučili za ovaj potez.

Nevenka Rangelov - 9. Mart, 2018.

Domaći studio Two Desperados je pre nekoliko dana izbacio svoju drugu free-to-play igru — Viola’s Quest. Nakon velikog uspeha sa svojom prethodnom igrom, WokaWoka, koju je do sada preuzelo 15 miliona ljudi, ekipa je odlučila da se ponovo oproba u istom žanru “marble shooter igara”. Marija Ilić, suosnivačica Two Desperadosa objašnjava koja je bila ideja iza ovog poteza.

Woka Woka je prilično dobro prošla kod publike, i uspela da se izbori za prvu poziciju u niši, međutim s obzirom na to da nam je to prva free-to-play igra napravili smo dosta grešaka. Tokom dve godine, koliko “Woka Woka” postoji, naučili smo mnogo i odlučili da to znanje primenimo praveći još jednu igru.

Osnovna ideja iza nove igre bila je da utvrde poziciju na kojoj se nalaze, kao i da nova igra bude potpuno novi brend koji će eventualno proširiti uticaj van okvira niše. “Viola’s Quest” je, kako kažu, daleko kompleksnija, kvalitetnija i promišljenija.

“Viola’s Quest” je zapravo bazirana na priči koja se vrti oko glavnog lika, koji vodi igrača kroz čitavu igru. Smeštena je u magičan svet kuglica, gde opasnost preti od zle lasice po imenu Desmond. Antiheroj i ostali likovi imaju svoje karakteristike i deo su priče.

Igra obiluje sitnim, a značajnim inovacijama u odnosu na klasične marble – shooter igre. Pored osnovnih zadataka (“quests“), značajan dodatak je i Magical Garden, tzv. “sidequest“, potpuno zaseban odeljak igre, koji sadrži veliki broj elemenata koje je moguće nadograđivati.

Ekipa koja trenutno broji 17 ljudi je na igri radila od marta prošle godine, sa osnovnom idejom da se u već poznatoj niši etabliraju kao broj jedan. 

Igra je trenutno dostupna za Android, a plan je da se za dve nedelje nađe i na svim ostalim platformama.

Više o iskustvima domaćeg studija i njihovom putu do kreiranja višemilionske igre možete pogledati u prošlogodišnjem intervjuu koji smo radili sa osnivačima Vojislavom i Marijom.