IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Nedavno smo spominjali Product Hunt kada smo primetili aktivnu diskusiju CEO Foursquarea u vezi sa novom verzijom ove aplikacije. Već neko vreme ovaj sajt postaje prva stanica svima onima koji žele da vide koji to novi proizvodi se pojavljuju na tržištu. Neki su možda nedavno glasali i za prvi domaći proizvod koji se ovde našao,
Nedavno smo spominjali Product Hunt kada smo primetili aktivnu diskusiju CEO Foursquarea u vezi sa novom verzijom ove aplikacije. Već neko vreme ovaj sajt postaje prva stanica svima onima koji žele da vide koji to novi proizvodi se pojavljuju na tržištu.
Neki su možda nedavno glasali i za prvi domaći proizvod koji se ovde našao, Yanado promenio strategiju i gradi task menadžer pravo iz inboxa, do sada obezbedio $70.000 investicija” href=”http://startit.rs/yanado-promenio-strategiju-i-gradi-task-menadzer-pravo-iz-inboxa-do-sada-obezbedio-70-000-investicija/”>Yanado, menadžer zadataka unutar Gmaila, koji je ceo dan bio u top 5 proizvoda.
Kako se ovo sve češće pominje kao vrlo dobar način za povećanje broja korisnika i skretanje pažnje na proizvod, istraživali smo malo kakvi su dosadašnji rezultati proizvoda, kao i kako najbolje iskoristiti ovu priliku.
Do sada je kroz Product Hunt predstavljeno preko 4.000 proizvoda koji su dobili preko 70.000 glasova. Mejling lista u vreme objave statistika brojala je skoro 30.000 adresa.
Određeni broj osnivača podelio je javno rezultate koje im je Product Hunt doneo, pa ćemo ovde izdvojiti neke od njih.
Karl Sednai, osnivač MailChartsa, alata za određivanje mejling strategije, u maju je postavio svoj proizvod na Product Hunt i kako kaže, oduševio se:
Nikada nisam video zajednicu koja je toliko puna podrške, dobrodošlice i puna konstruktivne kritike. Sav Product Hunt je u zajednici.
Dobili smo gomilu podrške i vredne uvide – čak smo se i povezali sa nekoliko kompanija koje su zainteresovane da koriste naš javni API (kada postane dostupan).
Product Hunt doveo je 1.712 poseta sajtu od 1.385 jedinstvenih korisnika, dok je signup stranu posetilo 387 korisnika, a za manje od nedelju dana dobili su više od 30 novih korisnika koji su plaćali za proizvod, ako se pretpostavi da će koristiti proizvod u proseku 10 meseci to je zarada od 8.700$. Više od 100 ljudi se prijavilo na njuzleter.
Ali, mnogo važnije od broja korisnika je to što smo dobili tonu korisnog fidbeka. Jedna stvar je jasna: Product Hunt donosi kvalitetan saobraćaj!
Svoje iskustvo podelio je i osnivač BrandIDa, Aruš Segal, modnog startapa za muškarce, koji je kroz Product Hunt generisao 13.000€ prihoda za samo 24 sata. Kroz svoj blog post naznačio je pre svega važnost kvaliteta proizvoda i da kroz nekoliko faza kod korisnika izazovete “A-Ha” efekat.
Nije bilo nikakvog trika, jedan od naših korisnika neočekivano je postavio naš proizvod na Product Hunt, a mi smo uspeli da učinimo da odjeknemo više kroz svakog kupca. A ako izgradite “odzvanjajuće iskustvo”, ljudi će reći svojim prijatelima.
Kako on piše, u svakoj fazi je neophodno da ostvarite ovaj efekat kako bi se vaši kupci zadržali – od prve posete, preko prve, pa zatim i ponovljene kupovine do preporuke.
Tu je i ekipa iz Bunkr, koji olakšavaju pripremu i deljenje prezentacija, a koji su u martu preko sajta i njuzletera Product Hunta privukli skoro 2500 poseta na svoj sajt, a od toga 17% se prijavilo na sajt.
Ubrzo posle njih, i Hublo, startap fokusiran na bolje targetiranje publike, je bio predstavljen na PH, koji je skoro 1500 posetilaca koji su došli na sajt uspeo da konvertuje skoro 40% njih da isprobaju demo, od kojih se polovina prijavila za proizvod, što čini sličan procenat od ukupno 19% posetilaca koji su uradili sign up.
Možete u ovoj prezentaciji da pogledate detaljnije analize ova dva startapa.
Foundora, ručno izdvojena lista članaka za preduzetnike, takođe je bila na Product Huntu i obezbedila preko 400 prijava na mejling listu kroz konverziju od 34%.
Možete pročitati i iskustva SocialSigna, koji je u top 10 proizvoda na ovoj platformi ili ona od Kimda ili Tales and Toursa.
Yanado je prvi među domaćom ekipom koji je bio predstavljen na Product Huntu, koji je tu dospeo potupuno neplanirano – jedan od korisnika ga je sam postavio. Tim je primetio pozitivan četvorodnevni efekat, u kom su ukupno privukli 20 puta više preuzimanja aplikacije nego što je bio uobičajeno.
Ivan Mojsilović, jedan od osnivača podelio je sa čitaocima Startita i nekoliko saveta:
Idealno je da na Product Hunt izađe kada je proizvod zreliji, kako biste onda preko svoje mreže mogli da obezbedeite veći broj pozitivnih glasova, što je potrebno za ostanak na vrhu.
Mi još nismo hteli da se tu nađemo, ali kada je već to došlo, trudili smo se da maksimalno iskoristimo.
I obavezno odgovarajte na pitanja koja se tamo postave!
Ovo poslednje je i savet koji dolazi od samog tima iza Product Hunta. Iako svega 1-2% korisnika ima pravo da ostavlja komentare, osnivači proizvoda koji se prikazuju dobijaju tu mogućnost.
Oni koji odgovaraju na pitanja i aktivni su u diskusiji obično dobijaju više pažnje i cenjeniji su od strane zajednice. Primere za to možete naći ovde, ovde, iovde.
A ovde možete da pogledate i kako se Ivan snašao.
Kroz praćenje iskustava drugih definitivno može da se zaključi da Product Hunt može mnogo toga pozitivnog da donese vašem proizvodu. I kao što je i logično, što je proizvod bolji, to su i efekti ove platforme jači.
Takođe, možemo i izvući i nekoliko zaključaka:
1. Možete da očekujete 15-20% konverzije od 1000-2000 posetilaca koje će doći na vaš sajt preko Product Hunta.
2. Ono što ćete sigurno dobiti je koristan fidbek koji dolazi od merodavnih ljudi (ne može svako da komentariše na PHu)
3. Product Hunt je veoma dobar alat za privlačenje ranih pratioca
Objavio/la članak.
sreda, 13. Avgust, 2014.