Instagram uvodi e-commerce dodavanjem opcije za plaćanje unutar aplikacije

Trgovina unutar aplikacije za sada je dostupna za ograničen broj korinika u SAD i UK.

Sanja Vatić
04/05/2018
Instagram

Cinici će reći da je bilo pitanje vremena, ali to ne znači da vest je o tome kako je Instagram na mala vrata uveo opciju plaćanja unutar aplikacije zanemarljiva. Od pre neki dan, uz debitnu ili kreditnu karicu i kreiran pin moguće je obaviti kupovinu bez potrebe za napuštanjem aplikacije.

Odnosno, Instagram je potencijalno zagrizao e-commerce tržište i otvorio dodatni prostor za impulsivnu kupovinu.

Kako prenosi TechCrunch, trgovina unutar aplikacije za sada je dostupna za ograničen broj korinika u SAD i UK i to za zakazivanja i rezervacije. Takođe, nova mogućnost je otvorena samo za neke od Instragramovih partnera, pa je tako jedna od prvih opcija plaćanja omogućena za rezervisanje stola u restoranima preko aplikacije Resy. Prema TechCrunchovim izvorima, nakon mogućnosti rezervisanja planira se uvođenje direktne kupovine npr. bioskopskih karata.

U TechCrunchu nagađaju i da će plaćanja funkcionisati uz pomoć već testiranih shoppable tagova koji sa fotografija vode do sajta na kom je moguće kupiti proizvode, kao i da će partnerstvo sa platformama BigCommerce i Shopify igrati ulogu u razvoju trgovine unutar ove aplikacije.

Biznisima neće nedostajati motivacije za korišćenje nove opcije Instagrama i dodano boostovanje postova. Facebookovo čedo ih ovim potezom stavlja pred gomilu korisnika, mogućnost korišćenja reprezentativnih fotografija neopterećenih tekstom i verovatno veću stopu konverzije.

No, Instragam je svim ovim na tragu trenda pretvaranja mobilnih aplikacija u platforme za onlajn plaćanja. U okviru Facebook Messengera su još pre tri godine uvedene P2P (peer-to-peer) transakcije, Snapchat je u februaru takođe testirao prodaju unutar aplikacije i svoje promotivne proizvode povukao sa Amazona, dok je kineski WeChat samo deo promene koja se dešva u Kini a uključuje prelazak na bezgotovinska plaćanja.

Sanja Vatić

Objavio/la članak.

petak, 4. Maj, 2018.

IT Industrija

🔥 Najčitanije