IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Ovogodišnji Game up okupio je 17 timova iz regiona koji su prezentovali svoje igre u odeljku Indie showcase. Posetioci su imali šansu da odigraju svaku od ovih igara i da svoj glas dodele onoj koja ih je najviše osvojila.
Kompanija Mad Head Games i Startit 24. oktobra organizovali su Game up, veliko okupljanje profesionalaca, kreatora i ljubitelja video igara. Događaj je održan u sveže otvorenom Startit Centru u kome je tog dana oko 800 ljudi uživalo na drugom Game Up-u.
Ovogodišnji Game up okupio je 17 timova iz regiona koji su prezentovali svoje igre u odeljku Indie showcase. Posetioci su imali šansu da odigraju svaku od ovih igara i da svoj glas dodele onoj koja ih je najviše osvojila.
Uz njih, istaknute kompanije koje u ovoj industriji nisu propustile priliku da budu deo ovog događaja su TabTale, Eipix, COFA games i domaćin Mad Head Games. Uključujući njihove igre na Game up-u je predstavljeno ukupno 30 igara.
Dok se u sali za predavanja tražila stolica više, za posetioce koji su pažljivo slušali novosti iz gejm dizajna, koncept arta, modelovanja i animacije i marketinga video igara, u “gejming” delu se čekalo na red za džojstike Sege i Nintenda u Retro corner-u. Ljubitelji savremenijih igara i najmlađi posetioci su testirali nove igre na tabletima i pametnim telefonima.
Očekivali smo veliku posećenost, ali ovaj Game Up je nadmašio sva naša očekivanja. Drugo izdanje ovog događaja je ponovo potvrdilo da gejming scena u Srbiji živi i da su događaji ovog tipa potrebni. Predivna atmosfera, sjajni indie timovi (nezavisni kreatori video igara), odlične igre i kvalitetna predavanja, naišli su na odličan odziv publike. To nas podstiče da sledeće godine budemo još bolji, veći, i okupimo ljude ne samo iz zemlje i regiona, već i da dovedemo i svetske developere i predavače u Beograd. GameUp je jedinstven jer predstavlja priliku da se indie timovi upoznaju sa developerima, predstave publici, ostvare kontakte koji bi im koristili u daljem radu. Ovakvi događaji su bitni jer se edukuju i izlagači i publika, a sve to nam pomaže da ojačamo konkurentu prednost domaće industrije na globalnom tržištu, rekao je Uros Banješević, CCO Mad Head Games-a.
U programskoj celini Game Pitch posetioci su mogli da glasaju za igre koje su im se najviše dopale, a kreatori pet igara sa najviše glasova su imali priliku da detaljnije prezentuju svoju igru stručnom žiriju koji su činili Uroš Banješević iz Mad Head Games-a, Damir Đurović iz Reboota, Vladimir Živković iz Eipix-a i Goran Rajšić iz TabTale-a.
Publika je svojim glasovima podržala:
TankSpank, Monoplex sa igrom Golden Hour, Tri megaherca, Armagedum i Frisky Fatal sa igrom Soulless , čiji su kreatori pridobili najviše simpatija od publike. Oni su srednjolškolci, Luka Čurćič i Radovan Dadasović, a ovu igru su kreirali za svega šest dana.
Osim njih i ove godine najveće iznenađenje GameUp-a svakako su bili mališani iz Komp Kampa koji su predstavili osam igara koje su kreirali posle samo dve nedelje učenja. Komp kamperi su još jednom pokazali da može da se uči kroz zabavu, ali i da će ovu industriju nastaviti da razvijaju veliki talenti.
Događaji ovog profila imaju jak odjek u svetu mladih talentovanih gejmera, te domaće kompanije koje se razvijaju brzim tempom prepoznaju takav potencijal na domaćem terenu. Kako je Game up 2015 okupio duplo više posetilaca i izlagača nego prethodne godine on će bez sumnje nastaviti da raste. Vođeni dobrim iskustvom organizatora za sledeću godinu najavljuju povećanje broja dana trajanja festivala, veliki broj stranih predavača i profesionalaca iz gejming industrije na globalnom nivou i neizostavno, još veću posećenost.
Objavio/la članak.
utorak, 27. Oktobar, 2015.
Milan
četvrtak, 29. Oktobar, 2015.
Bilo mi je zadovoljstvo da u ime PlayZine-a i Klana RUR držim Retro corner za koji je zaista bilo mnogo interesovanja. :) Idući put, Bože zdravlje, biće još raznovrsniji, i još lepše pružati kontrast naspram novih naslova iz domaće radinosti.