GameUp pokazao potencijal domaćih kreatora igara

GameUp, okupljanje ljubitelja i kreatora video igara, i prvi u seriji događaja koji za cilj imaju osnaživanje gejming industrije, uspešno je održan u subotu 1. novembra. KC Grad je bio premali da primi sve posetioce koji su želeli da se upoznaju sa stvaralaštvom indie i afirmisanih studija, što nama kao organizatorima (Startit, Level Up Srbija

Ljubica Garić
04/11/2014

GameUp, okupljanje ljubitelja i kreatora video igara, i prvi u seriji događaja koji za cilj imaju osnaživanje gejming industrije, uspešno je održan u subotu 1. novembra. KC Grad je bio premali da primi sve posetioce koji su želeli da se upoznaju sa stvaralaštvom indie i afirmisanih studija, što nama kao organizatorima (Startit, Level Up Srbija i Mad Head Games) govori da događaji poput ovog nedostaju domaćoj game dev zajednici.

Najveće iznenađenje GameUpa svakako su bili mališani iz Komp Kampa koji su predstavili osam igara napravljenih posle samo dve nedelje učenja celokupnog procesa pravljenja video igara. Komp kamperi su nas uverili u budućnost ove industrije, pokupili oduševljenje prisutnih, i verujemo motivisali mnoge da još vrednije rade na usavršavanju svojih veština.

DSC_5514

U okviru Indie showcase-a za nagradu publike nadmetalo se deset timova, a priznanje je dobio Endtimes studio sa igrom „Plugged“. Ukoliko ste posetili GameUp, sigurno ste primetili ovaj desetočlani kostimirani tim  koji je svoj rad prezentovao na Oculus Riftu, i time omogućio jedinstveno iskustvo igranja ovog adventure experience naslova.

Momci igru razvijaju tek nešto duže od mesec dana, i ukoliko nastave ovako munjevitim tempom, ne sumnjamo da će „Plugged“ uskoro da se takmiči na globalnom tržištu igara.

295850dEvent je bio sjajan! Puno pozitivnih ljudi, nasmejanih posetilaca, zaintrigiranih gejmera… Jedino mi je žao što prostor nije bio veći kako bi više ljudi moglo da dođe jer je očigledno da glad za događajima ovog tipa postoji. Jedva čekamo nešto slično ponovo kako bismo se ponovo družili. — Vladimir Perić, Endtimes studio

Pažnju posetilaca privukle su i igre Superverse, Hungry Dude, Air Copter, Gottaplay Ltd i Twisted racer, Sudbina, Tiha grmljavina. Switchcars, Golden Hour i Twisted Rock Manager, i nadamo se da će im komentari posetilaca, kao i uspešnih studija koji su prezentovali svoj rad Cofa games, Eipix i Mad Head Games koristiti u daljem radu.

DSC_5493

Gužva nije jenjavala ni kada se program preselio na galeriju – Ivan Francuski govorio je o specifičnostima u razvoju HOPA igara kroz predavanje „Kako napraviti igru za ne-gejmere“, a Uroš Banješević podelio je sa publikom kako je raditi u game industriji u Srbiji.

Ukoliko niste stigli da postavite svoja pitanja predavačima na samom događaju, ne oklevajte da kontaktirate Eipix ili Mad Head Games – ekipa je uvek spremna da odgovori i podeli savet.

Ljubica Garić

Objavio/la članak.

utorak, 4. Novembar, 2014.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

rada

utorak, 4. Novembar, 2014.

Bravo! Sjajna organizacija, čestitke! Ovaj dogadjaj će, verujem, prerasti u redovno godišnje okupljanje game developera i podmlatka! I samo mala ispravka: deca iz KompKampa su svoje igre radila tačno deset dana, uz istovremeno učenje u radu na softverima za game design :)