Video sam nekoliko Slack vs. Discord diskusija u poslednje vreme na temu da li je Discord dovoljno profesionalan, posebno ka eksterno. Razlika u ceni je vrlo ubedljiva. Poz za Team Pumble!
Članak o tome kako doći do korisnika za proizvode kod kojih se odmah vidi vrednost, i kod onih gde to nije slučaj, sa par zgodnih primera strategija koje funkcionišu pod različitim okolnostima. Meni je predstavio drugačiji pogled, nisam uopšte razmišljao o problematici na takav način.
Dotakli smo se ove teme prošlog četvrtka, desilo se većini ako ne i svima — bitan rok, iskomuniciran ostatku organizacije, iskomuniciran eksterno i jednostavno se ne desi na vreme. Može biti sto uzroka i objašnjenja, radoznao sam da li ste isprobali i ustanovili sistem u organizaciji uz koji se to dešava sve ređe tokom vremena?
Čest izazov u razumevanju zahteva biznisa prema “tehnici” jesu konfliktne informacije koje dolaze od stakeholdera – razlike u rokovima/hitnosti, feature-ima, do toga da li neka funkcionalnost uopšte treba da postoji. Ovo je čest problem pogotovo u velikim sistemima i zamka da se PM nađe u nebranom grožđu kad je prioritizacija u pitanju. Kako se snaći
Customer needs, user problems, JTDB – različita imena za iste stvari. Ova metodologija je kao nuklearna energija – u isto vreme i najbolja i najgora stvar – zavisi od primene. Gore je link sa sajtom koji ima celu filozofiju oko toga – ne savetujem da pročitate sve, ali ima dobrih delova. Evo nekih gresaka koje
Bavim se našim proizvodima nekih godinu dana, razmišljam kako mogu da unapredim svoje tehničke veštine. Koristio sam SQL, osnovno programiranje, zanima me u kom pravcu ići dalje. Pretpostavljam da u 10 firmi ima 10 različitih pristupa pa bi me zanimalo da čujem šta vi koristite često, recimo da se desilo u poslednjih mesec dana?