IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Korisnici odgovorni da sami prijavljuju svoj prihod lokalnim vlastima, navodi novi direktor poslovnog razvoja.
Kako prenosi Netokracija, kompanija Payoneer pojačava lokalno prisustvo u Srbiji.
Kako je objasnio Nikola Mehandžić, direktor poslovnog razvoja, Srbija je veoma važna za Payoneer, i kompanija ovu zemlju smatra ključnom za dalji razvoj svoje platforme.
Ovom prilikom je podsetio i da Payoneer ne deli informacije o svojim korisnicima, jer su oni sami dužni dužni da prijave prihode lokalnim vlastima, kao i da Payoneer neće umesto njih to činiti.
Kompanija ne planira da se u Srbiji registruje kao banka, već je tu da „pruži podršku i osnaži lokalnu infrastrukturu globalnim rešenjima za plaćanje”.
Kako različite sfere beleže rast (npr. tokom 2020. godine broj frilensera je porastao za preko 20 odsto, a onlajn učenje za preko 300 odsto), Payoneer je rešio da poveća ulaganja u srpsku poslovnu zajednicu, a postojanje lokalnog tima koji bi je podržao je jedan od osnovnih koraka u tom procesu.
Kratkoročno, Payoneer planira da intenzivira angažman na lokalu pojačavanjem marketinga na srpskom jeziku, lokalizacijom resursa, i daljim proširivanjem svog tima, kako bi se profilisali na tržištu Jugoistočne Evrope.
Deo dugoročne strategije Payoneer-a je i razvijanje i omogućavanje različitih usluga platežnog sistema drugim poslovnim entitetima u Srbiji, koji bi mogli da imaju koristi od vrste međunarodnih globalnih operacija kakve nudi Payoneer, što bi pospešilo i ubrzalo njihov razvoj. U skladu s tim, ove godine planira se otkrivanje novih rešenja za outsourcing i e-trgovinu.
Payoneer je osnovan 2005. godine i specijalizovao se za olakšavanje međunarodnih plaćanja, a trenutno se procenjuje da vredi preko 3 milijarde dolara.
Objavio/la članak.
sreda, 10. Mart, 2021.