Beogradski Industry Entertainment priprema svoj četvrti naslov, 3D svemirsku arkadu Superverse

Superverse je nova igra domaćeg studija Industry Entertainment nakon duže pauze — pogledajte demo ove svemirske arkade.

Zoja Kukić
31/03/2015

Industry Entertainment je domaći kreator igara sa prilično dugim stažom — 2002. godine osnovao ju je Nemanja Bondžulić i do sada su izbacili 3 igre i nakon duže pauze videom su najavili svoju četvrtu igru, Superverse.

Superverse je 3D arkada u svemiru čiji cilj je izbeći i pobediti neprijateljske letelice, asteroide, explozije i čestice uz pomoć refleksa, lasera, raketa i drugih svemirskih oružja.

Igra je pravljena za Windows desktop i touchscreen, može da je igra 1 ili više igrača, kao i u co-op modu, dok je kontrola podržana tastaturom, džojpedom ili preko kontrola osetljivih na dodir.

Industry Entertainment počeo je kao tim koji je kreirao demoe i introe za 8-bitne kompjutere poput Commodore 64 ili 16-bitne Amiga. Kreiranje igara je bio logičan naredni korak i do sada su izbacili tri igre, koje su bile prve domaće igre na Palm operativnom sistemu (koji je i sam delimično bio razvijan u Beogradu, ali o tome drugom prilikom).

Kako je Palm OS ostao u prošlosti (poslednji put bio je aktivan 2007. godine ili pod imenom Garneta 2009.) došlo je vreme da iz PDA (Personal Digital Assistent) uređaja Nemanja i Industry Entertainment pređu na mobilne platforme.

Njihova prva igra Monsta (puzzle i strateška igra) bila je popularna na Palmu, a zatim su izbacili Jack BBQ (2D avantura) i poslednju Table Football XL koji je do sada preuzet 11.000 puta. Sve tri igre su nakon Palma prilagodili za nove mobilne operativne sisteme iOS, Android i Blackberry 10.

Superverse bi trebalo da izađe naredne godine, a u pretprodaji igra se može već preuzeti po ceni od 9.90$ i u prvoj verziji biće dostupna na za igranje na PC računarima.

nemanjaPC je primarna igračka platforma za ovaj tip igara i na nju se fokusiramo prvo. Zatim će slediti Mac OS X i Linux.

Moguće da ćemo raditi igru i za PlayStation i Xbox One konzole, a mobilne platforme ovaj put ostavljamo za kraj, ako se uopšte odlučimo da radimo za njih.

Pregovori za distributera su još u toku, a moguće je da se odluče i za samostalno izdavanje igre na platformama poput GOGa i Steama, na kojoj je juče prva srpska MOBA igra prihvaćena za manje od nedelju dana.

Pričali smo i sa Nemanjom o tome kako je to razvijati proizvod uz stalni posao i šta je ih je podstaklo da nakon pauze opet krenu u kreiranje igara:

Finansijski rezultati nisu uvek bili najbolji, tako da sam počeo ozbiljno da se bavim razvojem mobilnih aplikacija tj. tada se to zvalo softver za handheld i PDA uredjaje. Ne mogu da trvdim 100% sigurno, ali mi se čini da sam prvi u Srbiji razvijao softver za Palm OS, a i za iPhone.

Na reaktiviranje me podstakao potencijal koji sam video u prototipu igre koji smo napravili i ljubav prema programiranju vizuelnih efekata, kao i znanje, iskustvo i mogućnosti koje sada imam. Mislim da imamo dobru igru – potrebno je da završimo kvalitetno i na pravi način predstavimo svetu.

Full-time posao i rad na igri je prilično izazovno. Vreme koje možemo da posvetimo razvoju igre na nedeljnom nivou nije veliko i upravo zato tražimo partnere koji bi mogli da nam se pridruže.

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

utorak, 31. Mart, 2015.

IT Industrija

🔥 Najčitanije