IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
U poslednjih nekoliko meseci domaća startap scena je bogatija za jedan ‘stealth‘ startap pod nazivom Appidemia (do skoro BestAppz). Postovima na društvenim mrežama, sjajnim dizajnom tizera i samom tajnovitošću ova ekipa je privukla dosta pažnje i ekskluzivno za Startit otkrivamo šta je u pitanju. Appidemia je društvena mreža za ljubitelje smartfon aplikacija, koja će vam
U poslednjih nekoliko meseci domaća startap scena je bogatija za jedan ‘stealth‘ startap pod nazivom Appidemia (do skoro BestAppz). Postovima na društvenim mrežama, sjajnim dizajnom tizera i samom tajnovitošću ova ekipa je privukla dosta pažnje i ekskluzivno za Startit otkrivamo šta je u pitanju.
Appidemia je društvena mreža za ljubitelje smartfon aplikacija, koja će vam omogućavati da sa svojim prijateljima podelite vaše omiljene aplikacije, da vidite šta drugi ljudi koriste, te da otkrijete nove aplikacije prilagodjene vašim interesovanjima i navikama.
Ovaj beogradski startap će se 10. septembra predstaviti u okviru Startup Alley dela na TechCrunch Disrupt konferenciji u San Francisku. Ovo je odlična prilika za prezentovanje kompanije u svetskom centru tehnološkog preduzetništva, za privlačenje pažnje potencijalnih partnera i investitora.
Igor Šalindrija, osnivač i CEO Appricota, kompanije koja razvija Appidemiu, nam je ispričao i kako se pojavila ideja za kreiranje ovog proizvoda. Kao ljubitelj smartfon aplikacija, želeo je da pokrene blog na kome bi predstavljao kul nove aplikacije, ali se vremenom koncept razvio u potpunu društvenu mrežu.
Kao što verovatno znate ako koristite neki smartfon baziran na iOS ili Android platformi, postoji ogroman broj aplikacija koji vam stoji na raspolaganju u najraznijim kategorijama. Problem je sledeći — kako naći onu najbolju koja će zadovoljavati vaše potrebe?
Appidemia rešava ovaj problem povezivanjem korisnika sa aplikacijama koje već koriste, kao sa i ljudima koje poznaju, te primenom algoritma koji pronalazi aplikacije prilagodjene njihovim specifičnim potrebama i preferencijama.
Do predstavljanja na TechCrunch Disruptu, inače jednoj od najinteresantnijih svetskih startap konferencija (kao što smo već pisali) je došlo usled plana osnivača da u Silicijumskoj Dolini potraži investitore za dalji razvoj kompanije iz SAD-a, gde Appricot već ima predstavnike.
Za više informacija o ovoj novoj društvenoj mreži nastavite da pratite Startit, a u medjuvremenu se možete prijaviti za rani pristup beta verziji aplikacije na zvaničnom sajtu.
Objavio/la članak.
utorak, 4. Septembar, 2012.
Srdjan
nedelja, 9. Septembar, 2012.
Samo napred!
Zoran
utorak, 4. Septembar, 2012.
bez $10Miliona se ne vracaj !!!!.....:)
Deda
utorak, 4. Septembar, 2012.
Svaka cast za dobijanje pitcha na Distrupt-u. Svidja mi se ideja. Smatram da je promena imena bila pun pogodak a imao sam i priliku da zvernem u sve dosadasnje verzije design-a i video sam i ovaj za alphu i mogu da kazem da ni jednom nisam primetio step back, svaka verzija je bila bolja od prethodne. Mlada i talentovana ekipa, odlicni su. Srecno u daljem razvoju.
Zuga
utorak, 4. Septembar, 2012.
Bravo!