Zoom je u 2020. godini, vratio video pozive na velika vrata, baš u trenutku kada je na globalu ovaj vid komunikacije postao zaista neophodan. Iz tog procesa izašli su kao pobednici, kada se pogleda celokupna zarada, ali i doprinos u kreiranju „nove normalnosti”, u kojoj će rad od kuće i video komunikacija biti sastavni deo mnogih profesija. Ne samo da Zoom nastavlja da razvija oblast video poziva, već velikom brzinom povlači sa sobom i konkurente, jasno je kada se pogledaju slična rešenja Facebooka, Vibera, Microsofta i drugih.

Kada je reč o konkretnim rezultatima, u prošlom mesecu Zoom  je objavio izveštaj o zaradi u prvom kvartalu 2020. godine. Oni pokazuju da je kompanija nadmašila sve prognoze i ostvarila prihod veći za 168 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Zoom je u prva tri meseca prihodovao 328.2 miliona dolara.

A kada se u ovom trenutku pogleda vrednost kompanije, primećuje se da je za sedam godina ostvarila rast koji je uvećao vrednost 3000 puta. U januaru 2013, oko dve godine posle odluke Juana da napusti Cisco WebEx i osnuje svoju kompaniju, Zoom je vredeo 24 miliona dolara. Otprilike 2017, kada Zoom dostiže prvu milijardu, Juan izjavljuje: „Mi smo još u obdaništu ili predškolskom!”

Tri godine kasnije, koji god uzrast da je u pitanju, Zoom je dovoljno sazreo da ostvari globalnu popularnost i vrednost od 74 milijardi dolara. U januaru 2020. broj preuzimanja na dnevnom nivou je 56.000, a za dva meseca uspeva da se popne na 2.13 miliona preuzimanja. Juan je od početka godine bogatiji za 13.1 milijardu dolara.