Zašto se Japanke fotografišu sa Prolom vodom i postavljaju to na internet?

Prolom voda je i Prolom water, a uz inostrano ime ima i novu etiketu. 

Decenijama smo navikli na isti izgled i brend Prolom vode, ali njihovo širenje na inostrano tržište je zahtevalo i neke promene. Prva koju smo uočili jeste nova etiketa, koja više ne nosi poruku tradicije, već je prilagođena nekim novim trendovima. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by PROLOM Premium water (@prolomwater) on

Prolom vodu s takvom etiketom već godinama piju u Hong Kongu. Na sajtu prolomwater.com, koji je napravljen za to tržište, možemo videti da paket od 12 flašica košta oko 1.500 dinara.

U Japanu je pak jako popularna postala stara bočica, ako je suditi po društvenim mrežama. Brojne influenserke su se slikale s flašom, na kojoj se nalazila poznata stara etiketa i pisale kako je voda ukusna, lekovita i da se lako pije.

Da li je Prolom voda postala neka vrsta statusnog simbola u Japanu ili je u pitanju organizovana kampanja, te kako funkcioniše prodaja u toj državi, nismo uspeli da saznamo u ovoj kompaniji.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by かなこ Kanako (@ka.s2.na) on

Ono što znamo jeste da se u martu prošle godine pojavila vest da je nedavno prosleđen drugi kontejner s 12.000 litara japanskom tržištu.

Da su ozbiljno pristupili širenju na tržište Japana, pokazuje i činjenica da u Tokiju imaju kompaniju Minanno Ltd., koja distribuira i reklamira proizvode uz sajt istog imena. Takođe postoji i sajt prolomvoda.jp na čijem blogu se nekoliko puta mesečno pojavljuju tekstovi iz oblasti zdravlja. 

Kako neki u šali kažu, Prolom voda će za Japance izgleda postati ono što je za nas Evian, a možda je sve samo dobro organizovana kampanja, s nekoliko manjih influensera, ali svakako izgleda neobično i izaziva pažnju. 

Pročitaj i: 

Kako su četvorica braće zaradila 19 miliona $ od Amazona koristeći bag sistema?

Tek što smo se navikli na postojanje influensera, pojavili su se digitalni

Predstavljamo poslodavca
3lateral-logo-1.png

3Lateral

Multidisciplinary team creating digital excellence

3Lateral develops innovative technologies enabling digitization of human motion and appearance at unprecedented level of realism. Our mission is to evolve through exploring abstract landscapes of art and science, exciting new technologies and, most importantly, through nurturing continuous multi-disciplinary communication and company values among our team members.

Petar Paunović

Unesite termine za pretragu