Decenijama smo navikli na isti izgled i brend Prolom vode, ali njihovo širenje na inostrano tržište je zahtevalo i neke promene. Prva koju smo uočili jeste nova etiketa, koja više ne nosi poruku tradicije, već je prilagođena nekim novim trendovima. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by PROLOM Premium water (@prolomwater) on

Prolom vodu s takvom etiketom već godinama piju u Hong Kongu. Na sajtu prolomwater.com, koji je napravljen za to tržište, možemo videti da paket od 12 flašica košta oko 1.500 dinara.

U Japanu je pak jako popularna postala stara bočica, ako je suditi po društvenim mrežama. Brojne influenserke su se slikale s flašom, na kojoj se nalazila poznata stara etiketa i pisale kako je voda ukusna, lekovita i da se lako pije.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🌈17ライバー つーちゃん🌻英会話講師 Bilingual (@tzuling0401) on

Da li je Prolom voda postala neka vrsta statusnog simbola u Japanu ili je u pitanju organizovana kampanja, te kako funkcioniše prodaja u toj državi, nismo uspeli da saznamo u ovoj kompaniji.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by かなこ Kanako (@ka.s2.na) on

Ono što znamo jeste da se u martu prošle godine pojavila vest da je nedavno prosleđen drugi kontejner s 12.000 litara japanskom tržištu.

Da su ozbiljno pristupili širenju na tržište Japana, pokazuje i činjenica da u Tokiju imaju kompaniju Minanno Ltd., koja distribuira i reklamira proizvode uz sajt istog imena. Takođe postoji i sajt prolomvoda.jp na čijem blogu se nekoliko puta mesečno pojavljuju tekstovi iz oblasti zdravlja. 

Kako neki u šali kažu, Prolom voda će za Japance izgleda postati ono što je za nas Evian, a možda je sve samo dobro organizovana kampanja, s nekoliko manjih influensera, ali svakako izgleda neobično i izaziva pažnju. 

Pročitaj i: 

Kako su četvorica braće zaradila 19 miliona $ od Amazona koristeći bag sistema?

Tek što smo se navikli na postojanje influensera, pojavili su se digitalni