IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Sledećeg ponedeljka pričaćemo o pravilnoj postavci za A/B testiranje bilo koje vrste, a osvrnućemo se i kako se ono radi u igrama.
A/B testiranje se sve više i više koristi na sajtovima, mejling listama i društvenim mrežama kako bi se kroz ciljanu poruku, raspored elemenata na sajtu, pa čak i boje, korisnici ohrabrili na poželjno ponašanje.
Sa rastom popularnosti Free-To-Play modela u igrama, A/B testiranje zauzima vrlo važnu ulogu u celokupnoj gejming industriji. Ukoliko niste uvereni u samu vrednost ili potencijal neke nove opcije u igri, A/B testiranje je dobar metod za proveru vaše pretpostavke.
Iako prisutno i sve lakše za sprovesti, A/B testiranje često ne daje željene rezultate. Najčešći uzrok predstavlja velika količina statističkog šuma koji maskira željene rezultate, a koji se može umanjiti nekim od metoda stratifikovanog uzorkovanja korisnika.
Nenad Živić, Data Scientist, zadužen za sistemski dizajn Nordeusovog Top Elevena će sa nama podeliti metodu za optimalni odabir grupa gejm servera, koja omogućava precizniju analizu rezultata A/B testa.
Takođe, ovom prilikom, svi zainteresovani mogu dobiti i više informacija o Nordeusovoj tromesečnoj praksi u oblasti Data Science-a, kako će Nenad biti jedan od mentora mladim talentima koji odluče da se prijave za praksu i prošire svoja znanja u oblasti u procesu pravljenja igara.
Meetup se održava u Startit Centru u ponedeljak, 22. februara od 18h. Prijavite se ovde:
Objavio/la članak.
četvrtak, 18. Februar, 2016.