IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Platforma WeIO za prototipovanje i lako programiranje i povezivanje interaktivnih objekata pokrenuta je od strane dizajnera Uroša Petrevskog i inženjera Draška Draškovića u Parizu, a početkom ove nedelje pokrenuli su svoju Indiegogo kampanju koja je za samo 4 dana prešla predviđeni cilj koji su postavili za svoj startap. Projekat WeIO otvara vrata kreaciji novih predmeta. Na
Platforma WeIO za prototipovanje i lako programiranje i povezivanje interaktivnih objekata pokrenuta je od strane dizajnera Uroša Petrevskog i inženjera Draška Draškovića u Parizu, a početkom ove nedelje pokrenuli su svoju Indiegogo kampanju koja je za samo 4 dana prešla predviđeni cilj koji su postavili za svoj startap.
Projekat WeIO otvara vrata kreaciji novih predmeta. Na raspolaganju je čitavoj zajednici kao open source projekat, i otvara mogućnost da svaki pojedinac jednostavno i brzo kreira pametne i konektovane proizvode industrijskog kvaliteta.
Kao što to i obično biva sa projektima poput ovog, nastao je iz lične potrebe ovog dvojca, a činjenica da su proglašeni za od pet najviše obećavajućih u Francuskoj govori da postoji još onih sa istim problemom.
Sa WeIO hardver/softver platformom može se brže izraditi prototip, praviti bežično povezane interaktivne objekte sa integrisanim WiFi-jem i bez dodatnih komplikacija, uz prosto programiranje u HTML5, JavaScriptu i Pythonu i to sve bez potrebe za ikakvom prethodnom instalacijom na svom računaru (svi alati i IDE se koriste direktno sa WeIO ploče).
Programiranje počinje čim se preko pretraživača priključite na WeIO i programiranje može da počne. Možete ga priključiti na lokalnu mrežu za pristup Internetu i intereagujete sa platformom koristeći samo pretraživač na bilo kom uređaju koji poseduje WiFi konekciju. To je u stvari veb stranica koja se može videti od strane više uređaja jednostavnim pristupom na IP adresu, preko nekog od uređaja sa WiFI pristupom (smartfon , tablet ili PC) .
Draško je prošle nedelje bio u poseti Beogradu i u Novoj iskri predstavio ovaj projekat, a uskoro idu i u Njujork na Make faire od 21-24 septembra.
Nadamo se da će momci ponovo posetiti Beograd i da će moći da podele sa domaćom zajednicom iskustva iz ove uspešne kampanje, jer je opštepoznato da nam crowdfunding i nije baš jača strana. Naravno da je tu i stalno prisutni problem onaljn plaćanja, ali startapi posluju globalno, pa tako treba i ove kampanje targetirati.
Objavio/la članak.
četvrtak, 18. Septembar, 2014.