Ula, e-commerce startap iz Indonezije, uzeo je investiciju od $20 miliona

Ula nudi aplikaciju putem koje se najmanji trgovci i potršači mogu povezati sa nekim od najvećih dobavljača na tržištu, uz to ovaj startap nudi kapital malim prodavnicama.

prenosimo
01/02/2021

Tokom prethodne godine, onlajn kupovina je postala izuzetno popularna širom sveta. Međutim, u nekim delovima sveta, kao što su južnoazijska tržišta gde manji trgovci nisu u mogućnosti da ponude svoje proizvode putem interneta, pandemija je donela još veće izazove. Ula, indonežanska platforma koja koristi tehnologiju za modernizaciju distribucije i kredita u tradicionalnoj maloprodaji, uzela je investiciju od 20 miliona dolara.

Ula nudi aplikaciju putem koje se najmanji trgovci i potršači mogu povezati sa nekim od najvećih dobavljača na tržištu. Takođe, ovaj startap nudi kapital malim prodavnicama, koje bi u suprotnom morale da čekaju da im kupci plate kako bi nabavili nove proizvode, što predstavlja izuzetan problem u ovom delu sveta. Ula trenutno posluje u sektoru prodaje hrane, ali planira da proširi poslovanje i na prodaju odeće i elektronike.

Indonezija predstavlja veliko tržište za industriju maloprodaje, čija vrednost će preći pola biliona dolara u naredne četiri godine. Iako smo videli sve veću digitalizaciju prodaje u svetu, prema nekim procenama, tradicionalna maloprodaja u Indoneziji i dalje čini skoro 80 odsto ukupnog maloprodajnog tržišta.

Izvor: TechCrunch

prenosimo

Objavio/la članak.

ponedeljak, 1. Februar, 2021.

IT Industrija

🔥 Najčitanije