IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Ovom strateškom odlukom Uber želi da dalje proširi svoj portfolio usluga koje pruža, tako da korisnici Uber-a pored hrane mogu da naruče i alkohol.
Industrija onlajn dostave nastavlja uspon, što vidimo iz odluke Uber-a da kupi Drizly, startap iz Bostona koji se bavi dostavom alkoholnih pića, za 1,1 milijardu dolara.
Drizly je najveće onlajn tržište alkoholnih pića, koje je povezano sa prodavnicama u preko 1.400 gradova kako bi potrošačima ponudio veliki izbor i transparentno, personalizovano iskustvo kupovine. Ovom strateškom odlukom Uber želi da dalje proširi svoj portfolio usluga koje pruža, tako da korisnici Uber-a pored hrane mogu da naruče i alkohol. Uber planira da integriše Drizly-evo tržište sa aplikacijom Uber Eats, uz to da će aplikacije Drizly i dalje postojati zasebno.
Očekuje se da će globalno tržište onlajn dostave hrane ostvariti 151,5 milijardi dolara prihoda i 1,6 milijardi korisnika tokom 2021. godine, što je skok od 10 odsto u odnosu na prošlu godinu. Onlajn narudžbine i u drugim sektorima su takođe zabeležile rast, pa verujemo da ćemo u narednom periodu videti sve veću diverzifikaciju usluga koje kompanije onlajn dostave nude.
Izvori: Axios, Uber Investor, online delivery
Objavio/la članak.
četvrtak, 4. Februar, 2021.