Twitter je kupio newsletter kompaniju Revue

Obim slanja imejlova povećan je za 45 odsto u 2020. u odnosu na 2019. godinu, dok je broj mesečnih pretplatnika porastao za 40 odsto od februara 2020.

prenosimo
27/01/2021

Izdavanje newsletter-a postaje sve popularnije, jer se korisnici okreću imejlovima kako bi najlakše i najbrže ispratili ogromnu količinu svakodnevnih vesti na internetu. Mnoge kompanije odlučuju da prošire svoje poslovanje i na ovu vrstu usluge, a jedna od njih je i Twitter, koji je u utorak objavio da je kupio Revue, holandski startap koji omogućava objavljivanje newsletter-a putem imejla. Detalji samog ugovora nisu poznati.

Ovaj potez omogućava Twitter-u da iskoristi svoju korisničku bazu pisaca, novinara i izdavača kako bi dosegao čitaoce i povećao svoju publiku. Kompanija planira da ponudi nove funkcije koje će piscima olakšati povezivanje sa publikom, uključujući omogućavanje korisnicima da se prijave za newsletter-e ljudi koje prate na Tvitteru.

Takođe, ovo označava prvi korak Twitter-a u izgradnji dugoročnih sadržaja na svojoj platformi, kao i modela u kom bi imao prihode od pretplata. Revue nudi besplatne i plaćene opcije slanja newsletter-a, i uzima 6 odsto prihoda od plaćenih newsletter-a, kao deo svoje transakcione naknade. Twitter je izjavio da će taj procenat smanjiti na 5 odsto, a ova odluka je doneta sa ciljem da se privuče veći broj korisnika od direktnog konkurenta Substack-a, koji uzima 10 odsto provizije.

Obim slanja imejlova povećan je za 45 odsto u 2020. u odnosu na prošlu godinu. Ljudi biraju e-poštu kao povoljan medij za dobijanje informacija, i primećeno je da je broj prikupljenih mesečnih pretplatnika porastao za 40 odsto od februara 2020. Neki predviđaju da je e-pošta budućnost novinarstva, jer omogućava piscima da izraze svoje nezavisne stavove i imaju stabilan prihod.

Izvori: The VergeAxios, newsletter

prenosimo

Objavio/la članak.

sreda, 27. Januar, 2021.

IT Industrija

🔥 Najčitanije